ویندوز ۱۰ برای گوشی از USB Mass Storage پشتیبانی میکند

ویندوز 10 برای گوشی از USB Mass Storage پشتیبانی میکند

مایکروسافت تکلیف پشتیبانی ویندوز ۱۰ برای گوشی ها را از USB در کنفرانس WinHEC در کشور چین مشخص کرد. مایکروسافت این قضیه را مشخص کرد که ویندوز ۱۰ موبایل از USB Type-C پشتیبانی خواهد کرد و این نوع از یو اس بی نه تنها از نوع A کوچکتر است بلکه قویتر و کاربردی تر نیز هست. اپل نیز گفت که مک بوک جدیدش فقط این نوع و فقط و فقط این نوع یو اس بی را پشتیبانی خواهد کرد.

اکنون ویندوز ۱۰ برای گوشی از USB های مختلفی پشتیبانی خواهد کرد و در کنفرانس یکی از اسلاید ها برخی USB هایی که توسط ویندوز ۱۰ موبایل پشتیبانی میشوند را نوشته بود:

  • USB Hubs 
  • USB Mass Storage 
  • USB Audio in / out 
  • Human Interface Device (HID) برای کیبرد و موس

علاوه بر اینها USB Serial Devices, USB Bluetooth, و Generic USB Host Driver نیز پشتیبانی خواهند شد. همچنین USB Dual Role نیز خبرش را قبلا منتشر کردیم که پشتیبانی خواهد کرد.

در پایان نیز در اسلاید های همین کنفرانس یک اسلاید نشان داده شده بود که خیلی جالب بود و ان هم این بود که گوشی ویندوز ۱۰ با وسایل خیلی مختلفی میتوانست مرتبط شود که از ان جمله میتوان دسته کنترل Xbox و نمایشگر های خارجی مختلفی را نام برد.

خب مایکروسافت در این قضیه کم گذاشته بود و اکنون میبینیم که با اتصال های مختلفی که خیلی از انها نیز نام برده نشده اند و اغلب نیز برای ما ناشناخته هستند ویندوز ۱۰ را هر چه عالی تر میکند. البته هنوز کاملا مشخص نیست که این قابلیت به تمام گوشی های لومیا خواهد امد یا به گوشی های پرچمدار اضافه خواهند شد و در این مورد پرچمدار خاصی که توسط مایکروسافت در نیمه دوم سال ۲۰۱۵ منتشر خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept