ویندوز فون ۸٫۱٫۱ build 14203 بزودی منتشر خواهد شد با ویژگی کاشی زنده برای Battery Saver و…

Preview_Developers_ویندوز فون دولوپر

همین امروز مایکروسافت برنامه Battery Saver را اپدیت کرد و ویژگی های خوبی به این برنامه سیستمی اضافه کرد. لیست تغییراتی ذکر نشد اما تغییراتی بودند که در گوشی قابل مشاهده بودند.

امشب مایکروسافت لیست تغییرات این برنامه را در استور معرفی کرد که لیستی کامل از جزئیات اضافه شده به برنامه بود. حتی در لیست تغییرات برخی ویژگی ها برای برنامه در ویندوز فون ۸٫۱٫۱ build 14203 فعال میشوند. نسخه کنونی دولوپر های ویندوز فون ۸٫۱٫۱ با نسخه ۱۴۱۹۲ که این بدین معناست که شانسی برای اپدیتی جدید بهمین زودی پیش رو کاربران دولوپر هست.

جدیدترین نسخه ویندوز فون ۸٫۱٫۱ قابلیتی همچون کاشی زنده را برای Battery Saver اضافه میکند و همچنان یکی دیگر از ویژگی های برتر این برنامه قابلیت اضافه کردن همین برنامه سیستمی به قسمت اکشن سنتر است که قابلیت دسترسی سریعتر یا Quick Settings را میسر میساخت.

لیست تغییرات اخرین نسخه Battery Saver

  • فعالیت پس زمینه و فعالیت باز بودن برنامه که بوسیله این دو قسمت میتوانید در دو نوار جداگانه میزان درصد مصرف شارژ باتری را زمانیکه برنامه در حال استفاده بوده و همچنین زمانیکه در پس زمینه فعال بوده است را مشاهده کنید.
  • فیلتر بر اساس زمان: با این ویژگی برنامه ها در فیلتر های زمانی مختلف دسته بندی میشوند. بطور مثال شما میتوانید مصرف برنامه ها را در ۲۴ ساعت گذشته، دو روز گذشته و یا در هفته پیش مشاهده کنید.
  • در صفحه Battery Saver اکنون تنظیمات بیشتری برای فعال کردن این ویژگی وجود دارد که میتوانید هر حالتی که خواستید را انتخاب کنید.
  • اگر شما برنامه را در صفحه اصلی پین کنید میتوانید از کاشی زنده این برنامه لذت ببرید (به نسخه ۸٫۱٫۱۴۲۰۳ یا بالاتر احتیاج دارید برای این ویژگی)
  • همچنین میتوانید این گزینه را در quick settings قرار دهید و بسرعت به ان دسترسی داشته باشید.(به نسخه ۸٫۱٫۱۴۲۰۳ یا بالاتر احتیاج دارید برای این ویژگی)
  • ویژگی دیگری به برنامه اضافه شده که میتوانید با فعال کردن گزینه ای گوشی خود را تا بار دیگری که به شارژ میزنید در حالت Battery Saver قرار بگیرد.
  • اکنون درصد باتری به صورت عددی نشان داده میشود. بهمراه حالت نواری که قبلا نشان داده میشد اکنون درصد بصورت عددی نیز نمایش داده میشود تا نوار مصرف شارژ باتری با معناتر و دقیقتر حساب شود.

اینکه اپدیت چه زمانی منتشر میشود اصلا معلوم نیست، ولی اپدیت قبلی حدود سه هفته قبل منتشر شد. اصولا اپدیت برنامه ها هر سه یا چهار هفته منتشر میشود این به این معنی است که کاربران ویندوز فون میتوانند امیدوار باشند.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept