مایکروسافت در حال کار روی server issues اپدیت پیش نمایش ویندوز ۱۰ است

مایکروسافت در حال کار روی ارور server issues برای اپدیت پیش نمایش ویندوز 10 است

اگر شما هم همچون خیلی از کاربران بی صبرانه منتظر انتشار این نسخه پیش نمایش ویندوز ۱۰ برای گوشی بودید تا بتوانید ان را دانلود کنید اکنون انتظار شما به پایان رسید و اپدیت در دسترس است اما شاید برخی از شما با ارور سرور server issues مواجه شده باشید.

مایکروسافت در بلاگ رسمی خود یک داستان کوتاه را منتشر کرد که: این مشکل تا دوساعت دیگر برطرف میشود.

اگر شما در برنامه Insider program بودید و نسخه قبلی پیش نمایش (نسخه اول) یعنی ۹۹۴۱ را داشتید اکنون ممکن است بتوانید این اپدیت را دریافت کنید. لومیا ۶۳۵ ای که قبلا پیش نمایش را داشت اپدیت را دریافت کرده است.

در صورتی که مایکروسافت مشکل را برطرف کند اخبار جدید در سایت قرار خواهند گرفت. ما سعی میکنیم در مطالب بعدی عکس ها و ویدیو هایی از کار با ویندوز ۱۰ برای گوشی قرار دهیم. اگر خیلی کنجکاو هستید این مطلبی است که مایکروسافت در سایت خود قرار داده است:

“ما امروز صبح متوجه مشکلی شدیم که در دیتابیس ما اروری برای دریافت دیتا و ضبط ان بود، و نیازمند این بود که گوشی ها به دوره Fast Ring برنامه Windows Insider بروند. تیم شروع به کار بر روی این مشکل کرد ولی سرعت بارگذاری دیتا ها کم بود و باعث شد که خیلی ارام کار پیش رود. برای اینکار ما مجبور شدیم دیتابیس را افلاین کنیم و دیتا حدود ۵۱۰۰ گوشی را اپدیت کنیم. این کار ۲ ساعت کار ما را عقب می انداخت تا اپدیت را منتشر کنیم. کاربرانی که در برنامه ویندوز اینسایدر نسخه اول پیش نمایش ۹۹۴۱ را داشتند و دوره Fast ring هستند باید بتوانند اپدیت را دریافت کنند. در صورتی که Slow ring را انتخاب کرده باشند ممکن است با همین ارور مواجه شوند. ما از این تاخیر معذرت میخواهیم و در حال کار بر روی ان هستیم تا هیچوقت دیگر اتفاق نیوفتد.”

پس یک نوشیدنی خوب برای خود اماده کنید که شب بلندی را در پیش خواهیم داشت.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept