شایعه: آیا مایکروسافت بر روی لومیا هایی با سیستم عامل اندروید کار میکند؟

شایعه: آیا مایکروسافت بر روی لومیا هایی با سیستم عامل اندروید کار میکند؟

شایعات جدیدی که توسط @evleaks منتشر شده است حاکی از آن است که مایکروسافت در حال منتشر کردن تلفن های هوشمند لومیایی است که سیستم عامل اندروید را بر روی خود دارند.

خبر بیشتری در اینباره منتشر نشده است که مایکروسافت قصد چنین کاری را داشته باشد و البته شرکت نوکیا قبلا با منتشر کردن تلفن های هوشمندی تحت عنوان مجموعه یا سری X چنین کاری را انجام داده بود که البته نسخه اندروید مخصوص خود و استور مخصوص خود را دارا بود.

این مسئله بعید است که مایکروسافت نام مجموعه X را بطور کل بردارد و تمام محصولات خود را تحت برند لومیا منتشر کند با توجه به اینکه نوکیا X2 چندهفته پیش منتشر شده است.

البته اینکه نسخه تکامل یافته ی اندرویدی که مایکروسافت تولید کند بنظر عجیب و غریب می آید در واقع مثل اینست که گوگل گوشی های هوشمند نکسوس Nexus را با سیستم عامل ویندوزفون منتشر کند. یکی از دلایلی که ممکن است این خبر واقعی باشد و مایکروسافت چنین کاری را انجام دهد اینست که اندروید اکنون بازار جهانی را در دست دارد و کاربران بیشتر جذب آن شده اند تا کنون.

احتمال چنین شایعه ای ضعیف است و نباید از آن بعنوان یک خبر واقعی نام برد.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept