ساتیا نادلا: اکنون مایکروسافت کمبود پرچمدار خوب را دارد اما ما امیدواریم با ویندوز ۱۰ این وضعیت را تغییر دهیم

satya_nadella_ساتیا نادلا اکنون مایکروسافت کمبود پرچمدارن خوب را دارد اما ما امیدواریم با ویندوز 10 این وضعیت تغییر کند

رئیس شرکت مایکروسافت، ساتیا نادلا هر فصل یک مصاحبه با گزارشگر ها و آنالیزور ها برگذار میکند و این شخص در اینبار در مورد تجارت گوشی های هوشمند شرکت صحبت کرد. او اعتراف کرد که مایکروسافت اکنون در عرصه گوشی های پرچمدار و سطح بالا ضعیف است و گوشی خوبی ندارد ولی امیدوار است با انتشار ویندوز ۱۰ موبایل این وضعیت تغییر کند.

زمانیکه در مورد سیاست های دور برد مایکروسافت در مورد گوشی های هوشمند پرسیده شد نادلا این گونه جواب داد:

“ما به فعالیت و مشارکت خودمان در عرصه گوشی ها اعتقاد و باور داریم، بنابراین گوشی های لومیا و گوشی های ویندوز فون شروع کردند برای ما مهم شدند و این از دلایل این قضیه است که ما چرا گوشی های خود را به سه بخش تقسیم کردیم تا تمرکز بهتری بر روی آنها داشته باشیم. ما میخواهیم میرویم که بهترین گوشی های پرچمدار را برای طرفداران ویندوز فون داشته باشیم. که در حقیقت تا به امروز در آن بخش دستگاه های خوبی نداشته ایم و ما امیدواریم که با ویندوز ۱۰ آن را تغییر دهیم.”

کمبود پرچمدار ویندوز فون یکی از مشکلاتی است که طرفداران ویندوز فون در سال گذشته با آن روبه رو بودند و این خوب است که میبینیم نادلا نیز به این قضیه اعتراف میکند و میداند که با دستگاه های جدیدش در این عرصه فعالیت خوبی نداشته است. هماطور که قبلا نیز اخباری در این زمینه منتشر کرده بودیم هزاران شایعه مختلف وجود دارند که مایکروسافت در حال ساخت دو پرچمدار ویندوز ۱۰ موبایل است و شایعات بر این مبنی است که این گوشی ها در اوایل پاییز وارد بازار میشوند.

منبع: مایکروسافت

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept