اپدیت لومیا Denim رام فرانسه در ماه دسامبر و ژانویه برای لومیا های گوناگون منتشر خواهد شد

اپدیت لومیا Denim رام فرانسه در ماه دسامبر و ژانویه برای لومیا های گوناگون منتشر خواهد شد

این بر کسی مخفی نیست که لومیا Denim و اپدیت ویندوز فون GDR1 رسما برای گوشی های لومیا ویندوز فون از این ماه شروع میشود و تا سال ۲۰۱۵ ادامه خواهد داشت. اما اپدیت لومیا Denim رام فرانسه را دارند مخصوصا گوشی های تحت اپراتور SFR اکنون یک برنامه مشخص برای انتشار اپدیت دارند.

برنامه SFR برای انتشار اپدیت Lumia Denim دقیقا مشخص میکند که چه گوشی هایی این اپدیت را در دسامبر و چه گوشی هایی در ژانویه اپدیت را دریافت خواهند کرد. خب این قضیه کمی جالب و جذاب است که ببینیم کدام گوشی های ابتدا وارد فریمور Lumia Denim میشوند. این برنامه دقیقا شبیه برنامه مایکروسافت است، که گوشی های لومیایی که جدیدترین هستند و محبوبیت بیشتری دارند ابتدا اپدیت را دریافت میکنند.

اپدیت لومیا Denim رام فرانسه در ماه دسامبر و ژانویه برای لومیا های گوناگون منتشر خواهد شد (2)

  • انتشار اپدیت لومیا Denim در ماه دسامبر برای: لومیا ۵۲۰ – لومیا ۶۲۵ – لومیا ۹۳۰ – لومیا ۱۵۲۰
  • انتشار اپدیت لومیا Denim در ماه ژانویه برای: لومیا ۵۳۰ – لومیا ۶۳۵ – لومیا ۹۲۰ – لومیا ۹۲۵ – لومیا ۱۰۲۰

همچنان گذشته این برنامه ها که اپراتور ها و… منتشر میکنند به کاربران این اجازه را میدهد که انتظار چه چیزی را داشته باشند.

مایکروسافت برای انتشار این اپدیت همچنان ارام است و قبلا نیز این خبر را داد که این اپدیت از دسامبر شروع میشود و در اوایل سال ۲۰۱۵ برای همه گوشی های لومیا منتشر خواهد شد.

منبع: Smartphones.sfr.fr

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept