پیش نمایش ویندوز ۱۰ برای گوشی منتشر شد و اکنون برای دانلود در دسترس قرار دارد

تنظیمات ویندوز فون در ویندوز 10 گوشی ها ساده و زیباست

همینجاست. پیش نمایش ویندوز ۱۰ برای گوشی منتشر شد و اکنون برای دانلود در دسترس قرار دارد. مایکروسافت نسخه پیش نمایش ویندوز ۱۰ برای گوشی را که قول ان را داده بود منتشر کرد. بعد از کنفرانسی که مایکروسافت در ۲۱ ژانویه برگذار کرد این بار دومی است که ما میتوانیم ویندوز ۱۰ را ببینیم و اکنون بر روی گوشی خود و بصورت کاملا عملی.

برای نصب این نسخه پیش نمایش ابتدا باید در برنامه Windows Insider ثبت نام کنید. برای ثبت نام و دانلود ان نیز لینک ثبت نام و دانلود برنامه در انتهای همین مطلب قرار گرفته است.

اگر شما هنوز ثبت نام نکرده اید و یا برنامه ان را دانلود نکرده اید، اینکار اصلا سخت نیست و اصلا لازم نیست کار خاصی انجام دهید و یا حتی وقت زیادی نیز از شما نمیگیرد، با لینک های زیر براحتی میتوانید اینکار را انجام دهید. اگر میخواهید نسخه پیش نمایش را داشته باشید پس همین الان ان را ثبت نام کنید و دانلود کنید. حال بوسیله لینک های زیر این کار را انجام دهید و سوالی بود در قسمت نظرات مطرح کنید حتما پاسخگو خواهم بود.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept