موبایل‌های acer با نسخه موبایل ویندوز ۱۰ در راه‌اند

موبایل‌های acer با نسخه موبایل ویندوز 10 در راه‌اند

همه ما ایسر را از کامپیوتر و قطعات کامپیوتری میشناسیم ولی ایسر گوشی های همراهی را روانه بازار کرده است.اما این شرکت در زمینه موبایل چندان قدرتمند نشان نداده.اما خبر از گوشی های جدید ایسر با ویندوز ۱۰ به گوش میرسد.

به نظر میرسد شرکت ایسر گوشی های  جدید را روانه بازار خواهد کرد که با سیستم عامل ویندوز فون ۱۰ کار میکند.

براساس اطلاعات منتشر شده، احتمال دارد که این شرکت در مراسم IFA 2015 چهار تلفن‌همراه معرفی کند که از نسخه موبایل ویندوز ۱۰ بهره می‌برند. شرکت مایکروسافت قصد دارد نسخه موبایل ویندوز ۱۰ را در آبان راهی بازار کند و به همین دلیل نمایشگاه IFA مکان خوبی برای نمایش این محصولات جدید خواهد بود.

متاسفانه هنوز هیچ اطلاعاتی درباره این گوشی‌ها در دسترس نیست. البته شرکت ایسر قبلا یک گوشی با سیستم‌عامل ویندوزفون ۸ راهی بازار کرده بود که Liquid M220 نام داشت. یک گوشی جزو محصولات ارزان قیمت بازار به‌حساب می‌آمد. هنوز مشخص نیست که شرکت ایسر قصد دارد محصولات جدیدش را با چه سخت‌افزاری راهی بازار کند، اما احتمال دارد که این شرکت در هر سه رده سطح بالا، میان‌رده و سطح‌پایین محصولاتی را به‌نمایش در بیاورد.

مایکروسافت سعی کرده ویندوز ۱۰ را از ویژگی های خوبی بهره مند کند و شرکت های بزرگ را به طرف خود بکشاند.

منبع: digikala

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept