لومیا ۹۳۰ میتواند اپدیت دوم ویندوز فون ۸٫۱ را دریافت کند

لومیا 930 میتواند اپدیت دوم ویندوز فون 8.1 را دریافت کند در برنامه Windows Insider

همانطور که میدانید لومیا ۹۳۰ اپدیت پیش نمایش ویندوز ۱۰ که جدیدا منتشر شد را دریافت نمی کند، اما کاربران این گوشی میتوانند اپدیت دوم ویندوز فون ۸٫۱ را دریافت کنند.

در اخبار اخیر این مطلبرا منتشر کردیم که برخی کاربران اپدیت دوم ویندوز فون ۸٫۱ را بجای ویندوز ۱۰ بر روی گوشی خود دریافت کرده اند. اکنون کاربران لومیا ۹۳۰ نمیتواند اپدیت ویندوز ۱۰ را دریافت کنند ولی میتوانند اپدیت GDR2 را دریافت کنند.

خب این اپدیت با لایه بندی جدید در تنظیمات و برخی تغییرات کوچک که در گوشی ایجاد میکند و البته تغییرات پایه که ما نمیبینیم تغییرات خوبی را ایجاد میکند و اپدیت خوبی برای لومیا هامحسوب میشود. ممکن است در این اپدیت شما حتی پشتیبانی از کیبرد بلوتوثی که جدیدا اموزش استفاده از ان در سایت قرار داده شد را نیز دریافت کنید.

براینصب و دریافت اپیدت دوم، باید ابتدا برنامه Windows Insider را نصب کنید و سپس در ان ثبت نام کرده و بعنوان fast track باشید و سپس اپدیت را بررسی کنید و اپدیت دوم را دریافت کنید. ویندوز ۱۰ برای گوشی بر روی لومیا ۹۳۰ نصب نخواهد شد.

اینکار و نصب این اپدیت حرکتی رسمی نیست و دقت کنید که در راه دریافت پیش نمایش ها در حال دریافت است، پس نمیتوان ان را قطغا رسمی دانست و بهمین دلیل نصب ان ممکن است مشکلاتی برای شما داشته باشد. پس سعی کنید نسخه بکاپ داشته باشید و یا اینکه اگر ضرورتی ندارد ان را نصب نکنید.

3 نظرات
  1. امیر کاربر می گوید

    سلام
    یعنی اگر لومیا ۹۳۰ به GDR2 آپدیت بشه یعنی به ویندوز ده هم آپدیت می شه؟

    1. علی اکبری کاربر می گوید

      سلام
      خیر
      فعلا خیر

  2. غزاله کاربر می گوید

    سلام
    من لومیا ۵۲۰ دارم قبلا یک بار تلاش کردم ویندوز ۱۰ رو نصب کنم گوشیم توی شارژ نبود وسط کار خاموش شد و همه چیز خراب شد برگردوندم به ویندوز ۸ چند وقت بعد دوباره آپدیت کردم و این بار ویندوز کامل نصب شده و هیچ مشکلی غیر از پایین اومدن شدید سرعت گوشی و اینکه ساعت و تاریخ را روی لاک اسکرین نشون نمیده! در قسمت ستینگ توی پری ویو نشون میده که ساعت و تاریخ کجا قرار میگیره ولی صفحه اصلی خیر
    ریست و روشن و خاموش همه کاری هم کردم فایده نداشته! چکار باید بکنم!؟

    مرسی

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept