عکس های جدید از لومیا ۱۰۳۰ و مقایسه با ایفون ۶ – Nokia McLaren

عکس های جدید از لومیا 1030 و مقایسه با ایفون 6 - Nokia McLaren (3)

عکس های جدید از لومیا ۱۰۳۰ و مقایسه با ایفون ۶ در فضای اینترنت قرار گرفت. گوشی که قبلا با کد Nokia McLaren و با سیستم عامل ویندوز فون قرار بود منتشر بشود و اکنون عکس هایی از ان در فضای اینترنت پخش شده است.

قبلا عکس هایی از این گوشی منتشر شده بود و احتمال ان وجود داشت که این گوشی جایگزین لومیا ۱۰۲۰ باشد و اکنون عکس های بیشتری منتشر شده که این فرضیه را قطعی تر میکند.

عکس های جدید از لومیا 1030 و مقایسه با ایفون 6 - Nokia McLaren (5) عکس های جدید از لومیا 1030 و مقایسه با ایفون 6 - Nokia McLaren (4)

سوال بزرگی که هنوز باقی میماند این است که ایا این گوشی که در این عکس ها منتشر شده یک گوشی جدید است یا یک عکس از نمونه متوقف شده گوشی Nokia McLaren است. گوشی Nokia McLaren در اواخر ژولای امسال در مراحل انتهایی عرضه بود که تولید ان متوقف شد و دیگر خبری از ان نشد. گوشی که قرار بود از تکنولوژی فوق پیشرفته لمس سه بعدی بهره مند باشد. تکنولوژی که نتوانست برای انتشار اماده شود. این قضیه مشخص نیست که مایکروسافت ایا بر روی ان گوشی کار کرد یا ان را رها کرد؟

عکس های جدید از لومیا 1030 و مقایسه با ایفون 6 - Nokia McLaren (2) عکس های جدید از لومیا 1030 و مقایسه با ایفون 6 - Nokia McLaren (1)

گوشی که با کد نام McLaren قرار بود منتشر شود صفحه ای برابر ۵ یا ۵٫۲ اینچ اندازه را داشت و دوربین پشتی ان ۲۰ مگاپیکسل بود. مشخصات سخت افزاری این گوشی هنوز هم در رمز و راز است ولی چیزی که در عکس ها مشخص است این گوشی لاغر و فلزی است و صفحه نمایش ان تماما شیشه ایست از بالا تا پایین. همچنان گوشی از کارت حافظه خارجی نیز پشتیبانی میکند.

در عکس های بالا این گوشی با ایفون ۶ در کنار هم قرار گرفته و با ان مقایسه شده است. اطلاعات بیشتر در صورت منتشر شدن حتما در سایت قرار خواهند گرفت. برای عکس های بیشتر نیز میتوانید به منبع خبر مراجعه کنید.

منبع: CNBeta

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept