نرم افزار های ویندوز ۱۰ فقط بر روی ۱۰ دستگاه دیگر با یک اکانت یکسان نصب میشوند

مایکروسافت استور جدید یکپارچه اش را جلوتر از ویندوز 10 رونمایی کرد

برنامه و بازی و در کل نرم افزار ها در ویندوز ۱۰ فقط بر روی ۱۰ دستگاه با یک اکانت یکسان نصب میشوند. این خبر از خود استور ویندوز ۱۰ برداشت میشود که چنین نوشته ای را دارد.

این تصمیم کاهش بسیاری را نسبت به ویندوز ۸ و ویندوز ۸٫۱ دارد که در آنها این عدد ۸۱ است و بر روی ۸۱ دستگاه با یک اکانت یکسان میتوانند یک برنامه را نصب کرد. البته درست است کاهش چشمگیری داشته ایم ولی بنظر ۱۰ دستگاه نیز اصلا کم نیستند که یک شخص با اکانتش از آنها استفاده کند.

خب این مسئله چه اهمیتی دارد؟ زمانیکه شما برنامه یا نرم افزاری را رایگان نصب و دانلود میکنید هیچ مشکلی نیست. اما تصور کنید یک برنامه Universal است و آن را میخرید، خب شما میتوانید علاوه بر اینکه آنرا بر روی ویندوز دسکتاپ خود نصب کردید بر روی گوشی خود نیز بصورت کاملا رایگان نصب کنید و دیگر احتیاجی نیست دوباره برای گوشی پول پرداخت کنید.

نرم افزار های ویندوز 10 فقط بر روی 10 دستگاه دیگر با یک اکانت یکسان نصب میشوند

خب بدین نحو میشد یک نرم افزار را شخصی بخرد و اکانتش بر روی گوشی های زیادی باشد، ولی اکنون فقط یک برنامه ثبت شده در اکانت یک شخص قادر به نصب بر روی ۱۰ دستگاه دیگر از همان شخص هستند و نمیتوان تقلبی کرد. در مصرف شخصی نیز فکر میکنم بیش از ۱۰ دستگاه ویندوزی در اختیار یک شخص نیست. خب مسلما این محدودیت در ویندوز ۱۰ موبایل نیز خواهد بود( و البته برای ما واقعا محدودیتی نیست).

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept