ابزارهای همگام کننده نرم افزار های اندروید و آی او اس برای ویندوز ۱۰ نام های جالبی دارند

نرم افزار های اندروید برای ویندوز 10 خیلی راحتتر ساخته خواهند شد

مایکروسافت در کنفرانس Build 2015 ابزای های خیلی خوبی را معرفی کرد تا برنامه نویسان اندروید و ای او اس در راه های راحتتری بتوانند برنامه های خودشان را به ویندوز تبدیل کنند و بتوانند نسخه ویندوزی برنامه خود را براحتی بسازند و ان را بصورت Universall بر روی تمام دستگاه های ویندوزی اجرا کنند.

نامی که مایکروسافت برای ابزاری که برای برنامه های اندرویدی است “Project Astoria” نام دارد و این توضیح مایکروسافت است:

“برای برنامه نویسان کنونی مایکروسافت، “Project Astoria” به انها این قابلیت را میدهد که از کدنویسی اندروید خودشان استفاده کنند تا برنامه ای برای ویندوز ۱۰ برای گوشی بنویسند بدون اینکه محیط اندرویدی خود را ترک کنند. برای گسترش این قضیه “Project Astoria” یک شبیه ساز ویندوز فون نیز دارد تا بصورت انلاین تغییرات انجام داده را مشاهده کنند و قابلیت های دیگری را میدهد که با انها میتواند رابط کاربری و خدمات بهتری را همگام با نسخه ویندوز خود بسازند.”

ابزار های سیستم عامل iOS تحت عنوان “Project Islandwood” معرفی شدند:

“برای برنامه نویسان ای او اس هم اکنون پروژه “Project Islandwood” این قابلیت را میدهد که تحت برنامه Visual Studio 2015 از کد های Objective-C خود برنامه هایی برای پلتفرم ویندوز بسازند. این قابلیت همچنین وجود دارد که کد های خود را باز و ویرایش کنند و ان را برای خدمات بیشتر و رابط کاربری بهتر و هماهنگ بهتر برای تمام دستگاه های ویندوزی بهینه سازند.”

برنامه های قدیمی دسکتاپ ویندوز نیز پروژه خاص خود را با نام “Project Centennial” دارند و همچنین برنامه های تحت وب نیز با پروژه “Project Westminster” هستند.

شرکت همچنین اعلام کرد که این ابزار در اواخر تابستان امسال عرضه خواهند شد و برنامه نویسان اندروید و ای او اس را دعوت کرد و همچنین برای ثبت نام در نسخه ازمایشی این برنامه های نیز میتوانند شرکت کنند که برخی بازخورد ها را بدهند.

منبع: مایکروسافت

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept