صفحه اختصاصی اپدیت گوشی های لومیا در سایت مایکروسافت قرار گرفت

صفحه اختصاصی اپدیت گوشی های لومیا در سایت مایکروسافت قرار گرفت

مایکروسافت صفحه اختصاصی اپدیت گوشی های لومیا ویندوزفون ۸ را به سایت رسمی خود اضافه کرد. صفحه ای که قبلا بصورت رسمی در سایت نوکیا وجود داشت و البته ما نیز در سایت ویندوزفون پرو صفحه ای کاملتر! و البته که مفهومی تر را قرار داده بودیم بعنوان صفحه اختصاصی اپدیت لومیا ساین Lumia Cyan

کاربران برای اگاهی از وجود اپدیت ها برای گوشی ویندوزفون ۸ خود (البته نوکیا لومیا داران) میتوانند از هر کدام از این صفحات چه در سایت نوکیا و چه در سایت مایکروسافت استفاده کنند. البته جدیدترین اخبار در اینباره در سایت قرار میگیرند.

اگر قبلا چنین قسمت هایی را دنبال نمیکردید، توصیه ما اینست که از این به بعد حداقل یک نگاه کلی به اینگونه قسمت ها بیاندازید. در این قسمت ها اپدیت ها و یا توضیحاتی در مورد اپرگید لومیا و توضیحاتی در مورد نحوه اپدیت کردن نیز وجود دارد که میتواند برای شما مفید باشد. البته ما در سایت ویندوزفون پرو تمام این صفحه را بصورت فارسی و البته که کاملتر قرار دادیم و در اینده نیز برای اپدیت های بعدی قرار میدهیم و میتوانید براحتی از فارسی بودن ان استفاده کنید و لذت ببرید و خوبی این بخش های تخصصی اینست که اگر از اخبار جا بمانید و یا دنباله رو اخبار نیستید، براحتی با مرور این قسمت های تخصصی از تمامی نکات جدید با خبر میشوید.

اکنون نیز مایکروسافت اینکار را کرده تا کار را راحتتر کند و از این کار خوب نوکیا الگو گرفته است و هم اکنون میتوانید از لینک زیر این قسمت را مشاهده کنید.

منبع: Microsoft

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept