خبر: بازی Minecraft ویرایش ویندوز ۱۰ به دستگاه واقعیت مجازی آکیلیس ریفت(Oculus rift) می آید!

در ماه ژوئن، خبری مبتنی بر این که شرکت های ایکس باکس(XBOX) و آکیلیس(Oculus) برای آغاز دوران جدیدی از بازی های واقعیت مجازی  با هم همکاری می¬کنند، منتشر شد و قرار بر این بود که اخبار بیشتری منتشر شود. اکنون خبرهای جدید از راه رسیده اند! خیلی هیجان زده هستیم که اعلام کنیم بازی ماین کرافت ویرایش ویندوز۱۰، آکیلیس ریفت را پشتیبانی می¬کند و در بهار سال آینده در ویندوز استور و آکیلیس استور قابل خرید است. ویندوز۱۰ محیطی مناسب  را برای استفاده از آکیلیس فراهم می¬کند و به همین دلیل بازی با ماین کرافت که یکی از بهترین بازی های ویندوز۱۰ است روشی عالی برای تجربه واقعیت مجازی(Virtual reality) است.

آکیلیس ریفت شما را وارد دنیای واقعیت مجازی ماین کرافت می¬کند، که می¬توانید در دو حالت بازی خلاقانه یا تلاش برای بقا به¬ صورت کاملا سه بعدی بازی کنید و لذت ببرید. البته مانند همه¬ی نسخه های ماین کرافت، قابلیت بازی چندنفره هم وجود دارد، که شما می¬توانید با دوستانتان بازی کنید، ساختمان بسازید و در دنیای مجازی خود با هم به گردش بروید!
بی¬صبرانه منتظر بهار هستیم تا ارائه جدید این بازی را ببینیم. منتظر خبرهای جدید باشید! در نهایت اگر می¬خواهید قبل استفاده از آکیلیس دنیای رویایی خود را بسازید،حتماً ماین کرافت ویندوز۱۰ ویرایش دوم را دانلود کنید.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept