برنامه Windows Previewer نسخه پیش نمایش ویندوز ۱۰ را در اختیار کاربران قرار خواهد میدهد ؟

برنامه Windows Previewer نسخه پیش نمایش ویندوز 10 را در اختیار کاربران قرار خواهد میدهد ؟

چند روز پیش برنامه Phone Insider در استور ویندوز فون پیدا شد و کمی بعد نیز Gabriel Aul این برنامه را تایید کرد که درمورد کنفرانس ۲۱ ژانویه است. کنفرانسی که قرار است ویژگی هایی را در مورد ویندوز ۱۰ معرفی کند.

اکنون برنامه مشابه دیگری در استور ویندوز فون پیدا شد که البته نام متفاوتی دارد. این برنامه Windows Previewer Beta نام دارد و بنظر میرسد که یک نسخه ازمایشی باشد که برای تست های داخلی منتشر شده است و چند عدد اسکرینشات از این برنامه منتشر شده است.

این برنامه توسط کاربران نمیتوانید دانلود شود و همچون برنامه Phone Insider در دسترس عموم قرار نگرفته است.

برنامه Windows Previewer نسخه پیش نمایش ویندوز 10 را در اختیار کاربران قرار خواهد میدهد ؟

توضیحات برنامه در استور اینگونه است:

“برنامه به کاربران اجازه میدهد تا اپدیت های رسمی مایکروسافت را زودتر از انتشار عمومی دریافت کنند و این برای این هدف است که بازخوردشان را از نسخه ای که میخواهد درمعرض عموم قرار گیرد بگویند.بازخورد و عملکرد اپدیت بر روی گوشی بصورت اتوماتیک از دستگاه گرفته میشود.”

شخصی به نام Sinclair broke در مورد برنامه توضیحاتی داده و اسکرینشات هایی از برنامه فرستاده که میتوانید در بالا انها را مشاهده کنید.

” این برنامه ابتدا با چند قدم کوچک فعال میشود. بصورت خودکار به اکانتی که شما بر روی گوشی قرار داده اید متصل میشود و ارتباط برقرار میکند. اگر به هر دلیلی نتوانست به اکانت شما وصل شود و مشکلی بر سر راهش بود وارد صفحه دیگری میشود که در ان بصورت دستی میتوانید اکانت خودرا وارد کنید.

البته که هنوز وقت شادی نیست و اپدیتی دریافت نشده است ولی میتوان این نکته را تاییدی بر این دانست که اپدیت بصورت پیش نمایش در دسترس قرار خواهد گرفت.”

این قضیه جالب است که متوجه شویم این برنامه با نام Phone Insider خواهد ماند یا اینکه با نام Windows Previewer بصورت عمومی منتشر خواهد شد. بدون در نظر گرفتن این قضایا این نشانه ها این قضیه را تایید میکنند که مایکروسافت بزودی میخواهد این نسخه پیش نمایش را در دسترس عموم قرار دهد و کاربران بتوانند نسخه پیش نمایش ویندوز ۱۰ را بر روی گوشی خود داشته باشند.

شما میتوانید برنامه Windows Previewer Beta را اینجا در استور ویندوز فون ببینید اما چون برنامه هنوز در نسخه ازمایشی است نمیتوانید ان را دانلود کنید.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept