برنامه های universal ویندوز ۱۰ برای گوشی Windows apps نام میگیرند

مایکروسافت در حال کار بر روی مشکل صفحه نمایش لومیا 930 است (2)

مایکروسافت تصمیم دارد تا نام خیلی ساده و اسانتری را بر روی برنامه هایی که بر روی تمام دستگاه های ویندوز نصب میشوند و لقب universal را دارند، قرار دهد و ان نام چیزی جز “Windows Apps” نیست.

در کنفرانسی که مایروسافت در چین با نام WinHEC برگذار کرد خیلی جزئیات جالبی از ویندوز ۱۰ منتشر شد که اخبار انها نیز در سایت قرار گرفت و یکی دیگر از مسائل همین بود که در یکی از اسلاید ها نام برنامه هایی که بعنوان universal بودند “Windows apps” نام گرفته بود. خیلی ساده برنامه هایی که بر روی تمام دستگاه های ویندوزی از گوشی گرفته تا صفحه نمایش های ۸۴ نصب خواهند شد اکنون خیلی ساده “Windows apps” نام میگیرند.

برنامه های universal ویندوز 10 برای گوشی Windows apps نام خواهند گرفت

مایکروسافت همچنین برای برنامه های ویندوزی که بر روی کامپیوتر نصب میشوند و از حالت لمسی پشتیبانی نمیکنند لقب “Windows desktop applications” را قرار داد.

این دیگر اخرین نام و لقبی است که بر روی نرم افزار های ویندوز و ویندوز فون ۸٫۱ قرار خواهد گرفت که قبلا نام هایی با عنوان “”Modern” و “Metro” القاب احتمالی برای این برنامه ها بودند. اکنون نیز با این نام ساده هم کاربران و هم برنامه نویسان خیلی راحت تر میتوانند در مورد برنامه های که بر روی تمام دستگاه های ویندوز ۱۰ نصب میشوند نام گذاری کنند.

منبع: مایکروسافت

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept