باز ایرانی ها جزو برندگان اینبار مایکروسافت شدند

باز ایرانی ها جزو برندگان اینبار مایکروسافت شدند

با سایت گفتگوی لومیا lumia conversation اشنا هستید؟ سایتی که رسما برای مایکروسافت است و در ان مطالبی مختلف درباره مسائل مختلف در مورد ویندوز فون و لومیا مطلب منتشر میکند. این سایت برخی اوقات مسابقاتی نیز برگذار میکند و جوایزی نیز میدهد که ایرانی ها در این مسابقات پیشتاز هستند.

دفعه پیش را به یاد دارید؟ امیر کیانی با لومیا ۱۰۲۰ خود عکاس برتر اینستاگرام لومیا شد و البته که با عکس های فوق العاده اش لیاقت ان جایزه کوچک را هم داشت. اینبار نیز مسابقه هدف خیلی ساده ای داشت. عکس مکانی که بهترین انگیزه برای ورزش کردن شماست را برای سایت باید میفرستادید.

این موضوع با جایزه هم بی ارتباط نبود جایزه مسابقه هندزفیری های جدید مایکروسافت به نام Hoop by Coloud headphones است که با توجه به ساخت این هندزفیری برای ورزش و تحرکات زیاد کاملا مناسب هستند. حال برندگان این مسابقه دو ایرانی به نام های Mohammad Sh و javad jafari بودند که در کنار ۵ برنده برتر قرار گرفتند.

باز ایرانی ها جزو برندگان اینبار مایکروسافت شدند

Mohammad Sh: “ساحل دریا بهترین مکان برای تمرین است. دویدن در صبح زود باگوش دادن به موزیک با هندزفیری را دوست دارم. عکس با گوشی لومیا ۱۵۲۰ گرفته شده، خلیج فارس – بندرعباس – ایران.”

باز ایرانی ها جزو برندگان اینبار مایکروسافت شدند

javad jafari: “ایران یک کشور بشدت زیباست. من ژیمناستیک کار هستم. همچنین یک مربی نیز هستم. من لذت میبرم که با بچه ها شروع به کار میکنم و بهشون اموزش میدم که چطور ژیمناستیک رو انجام بدهند. این کار مورد علاقه من هست.”

به لیست برندگان این مسابقه که ۵۰ نفر هستند اگر نگاهی بیاندازیم باز هم ایرانی هایی را مشاهده میکنیم که نامشان در بین برندگان میدرخشد و از همینجا به انها تبریک میگوییم.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept