احتمالا مایکروسافت سالانه شش گوشی جدید به بازار عرضه خواهد کرد

لومیا 640 XL فبلت 5.7 اینچی جدید ویندوز فون توسط مایکروسافت معرفی شد (3)

مایکروسافت امروز تصمیم گرفت تا ۷۸۰۰ نیرو خود از بخش موبایل ها که در قضیه خرید شرکت نوکیا آمده بودند را اخراج کند. اما شاید شک برانگیز باشد که ایا مایکروسافت میخواهد دست از گوشی هایش بردارد؟ خیر، نه تنها نمیخواهد از بخش گوشی خود دست بکشد بلکه اخبار حاکی از ان است که مایکروسافت تمرکز خود را بر سه دسته در گوشی ها قرار خواهد داد.

در ایمیلی که ساتیا نادلا Satya Nadella به کارکنان خود ارسال کرده نیز گفته شده که تمرکز شرت بر روی سه دسته گوشی ها خواهد بود:

” ما نقشه داریم تا تمرکز خود را بر روی سه دسته از مشتریان خود قرار دهیم که میتوانند سه دسته منحصر بفرد را تشکیل دهند و در آن قسمت ما میتوانیم تفاوت را بین ترکیب سخت افزار و نرم افزار قرار دهیم. ما بهترین مدیریتن را به مشتریان خود میدهیم، آنها به محصولات کاربردی و امنیت احتیاج دارند، آنها خدمات برای خریداری گوشی را میخواهند، و طرفداران ویندوز که عاشق پرچمداران ویندوز هستند.”

همچنین منبع بی نامی در Bloomberg اینگونه گفت که:

“نقشه Nadella اینست که تنوع محصولاتی که تولید میکنند را کمتر کند. در عوض مایکروسافت یک یا دو گوشی در سال برای هر دسته از گوشی های خود عرضه خواهد کرد. دسته بندی ها هم بر اساس تفاوت قیمت تجاری گوشی هاست.”

مایکروسافت احتمال خیلی قوی در حال کار بر روی دو گوشی پرچمدار در سال بعد است که آنها را با ویندوز ۱۰ موبایل عرضه کند. پس احتمال آن میرود که مایکروسافت در سال های آینده در این نقشه باشد که سه دسته برای گوشی های خود داشته باشد، گوشی های ارزان قیمت – میان رده و پرچمدار و برای هر دسته نیز دو گوشی در سال تولید کند که با توجه به سیاست های کنونی شرکت ها همین هم انتظار میرود.

منبع: مایکروسافت

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept