مسنجر WhatsApp اکنون خوانندگان پیام های شما را نشان میدهد

WhatsApp ویندوز فون با پیشرفت ها و رفع باگ اپدیت شد

مسنجر WhatsApp ویندوز فون دیروز دو اپدیت دریافت کرد. یکی بر روی سرور این برنامه بود و دیگری اپدیتی بود که بر روی گوشی های ما ظاهر شد و ان را اپدیت کردیم. در نسخه دیشب علاوه بر رفع باگ و بهبود عملکرد برنامه برخی ویژگی های کوچک دیگر نیز اضافه شد.

مسنجر WhatsApp اکنون میتواند جزئیات پیام های خوانده شده Read و دیده شده Seen را نشان دهد حال چه پیامی که فرستادید برای گروه بوده و چه برای یک نفر خاص.میتواند نشان دهد که پیامتان به چه افرادی رسیده و چه افرادی ان پیام را خوانده اند.

مسنجر WhatsApp اکنون خوانندگان پیام های شما را نشان میدهد

یکی از کاربرد های جالب این ویژگی اینست که دیگر مخاطب نمیتواند بگوید: “متاسفم پیامت بدستم نرسید” چون ازین به بعد واتس اپ برای ویندوز فون هم رسیدن پیام و هم خواندن ان را با جزئیات زمان ان نشان میدهد.

چگونه دیده و خوانده شدن پیام در WhatsApp را متوجه شویم

برای این کار فقط کافیست انگشت خود را به مدت کمی طولانی و چند ثانیه بر روی پیامی که فرستادید نگه دارید. یک پنجره باز میشود که گزینه های مختلفی در ان قرار دارد. گزینه اخر info را انتخاب کنید. در این قسمت تمامی کسانی که پیام برای انها ارسال شده و تمام کسانی که ان را خوانده اند را برای شما نشان میدهد.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept