برنامه زندگینامه پیامبر اسلام برای ویندوز فون به نام The Last Prophet

برنامه زندگینامه پیامبر اسلام برای ویندوز فون به نام The Last Prophet

برای اشنایی با پیامبر و شناختن این شخصیت بزرگوار در گوشی ویندوز فون خودتان میتونید این برنامه خوب ایرانی The Last Prophet که توسط برنامه نویس عزیز ایرانی نوشته شده و کاملا فارسی است استفاده کنید.

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/8a493302-95de-4311-bb0f-ab4286f6f632?imageType=ws_screenshot_large&rotation=0

توضیحات برنامه توسط برنامه نویس:

“شخصیت پیغمبر (ص)، آنچنان پیچیده و در عین حال دست یافتنی است که از سهل ممتنع فراتر رفته، او نماد یک دین است. اسلام را با خود به ما می شناساند. پس در شناخت او شک و تعلل نباید کرد که براستی می توان با او زندگی ها رنگ کرد و تمدن ها برپا ساخت و انسان ها خلق کرد. (علامه سید جعفر مرتضی عاملی )

لَقَدْ جَاءکُمْ رَسُولٌ مِّنْ أَنفُسِکُمْ عَزِیزٌ عَلَیْهِ مَا عَنِتُّمْ حَرِیصٌ عَلَیْکُم بِالْمُؤْمِنِینَ رَؤُوفٌ رَّحِیمٌ (التوبه؛۱۲۸)

همانا رسولی از جنس شما برای (هدایت) شما آمد که فقر و پریشانی و جهل و فلاکت شما بر او سخت می‌آید و بر (آسایش و نجات) شما بسیار حریص و به مؤمنان رئوف و مهربان است. (توبه؛۱۲۸)”

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/75622ca4-40bb-457f-a11e-a7c1baa387a4?imageType=ws_screenshot_large&rotation=0

همچنین برنامه نویس یک سری نکات نیز در این مورد ذکر کرده که دور از مطلب نیست:

“در طراحی این اپلیکیشن سعی کردم محیطی متفاوت از محیط ویندوزفون داشته باشه ولی با افکت ها اون رو با محیط ویندوزفون هماهنگ کردم.

دلیل نامگذاری غیر فارسی اپلیکیشن اینه که انشاالله اگر با امتیازهای شما در استور بالا رفت، غیر از هموطنان خودمون هم متوجه بشن این اپلیکیشن موضوع اش چیه و متعلق به چه شخصیت بلند مرتبه و والا مقامی هست. البته نام فارسی هم در آیکون ها و کاشی ها هست.

از لحاظ محتوایی این اپلیکیشن بایستی کاملتر می بود، که انشاالله در آپدیت های بعدی کامل تر میشه.

چون این اولین اپلیکیشن بنده حقیر هست، اگر کم و کاستی داره به بزرگی خودتون ببخشید و لطفا نظرتون رو بفرمایید.”

بدون نظر
  1. mohsen کاربر می گوید

    سلام خسته نباشید

    دسته برنامه نویس خوبمون درد نکنه خیلی خوب هستش که رنامتون رو با نام محمد ص شروع کردید
    امیدوارم برنامه های خوبی برای ویندوز فون بنویسین

    دسته نویسنده ی گرامی هم درد نکنه

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept