مقایسه لومیا ۵۳۵ با لومیا ۵۲۵ و لومیا ۵۳۰ بهترین گوشی ارزان قیمت ویندوز فون کدام است؟

مقایسه لومیا 535 با لومیا 525 و لومیا 530 بهترین گوشی ارزان قیمت ویندوز فون کدام است؟

مایکروسافت اکنون گروهی از گوشی های ارزان قیمت و مقرون به صرفه لومیا را وارد بازار کرده است که انتخاب را برای کاربرانی که دنبال این گوشی ها هستند اسانتر میکند. ارزانترین گوشی ها که میتوان گفت لومیا ۵۳۵ است که امروز معرفی شد و از گوشی های دیگر لومیا ۵۲۵ و ۵۳۰ هستند.

البته میتوان گوشی های لومیا سری ۶xx را هم جزو گوشی های ارزان قیمت دانست ولی در این مقایسه میخواهیم گوشی های سری ۵xx را مورد مقایسه قرار میدهیم. مشخصات این گوشی ها را با یکدیگر مینویسیم تا بتوان بین انها مقایسه انجام داد.

مشخصات / مدل گوشی

لومیا ۵۳۵

لومیا ۵۳۰

لومیا ۵۲۵

اندازه صفحه نمایش  ۵ اینچ  ۴ اینچ  ۴ اینچ
 رزولوشن صفحه نمایش  ۹۶۰ در ۵۴۰  ۸۵۴ در ۴۸۰  ۸۰۰ در ۴۸۰
 غلظت رنگ صفحه نمایش  ۲۲۰ ppi  ۲۴۶ ppi  ۲۳۵ ppi
 پردازنده CPU  اسنپ دراگون ۲۰۰ چهارهسته ای با قدرت ۱٫۲GHz  اسنپ دراگون ۲۰۰ چهارهسته ای با قدرت ۱٫۲GHz  اسنپ دراگون s4 دو هسته ای با قدرت ۱GHz
 RAM  ۱ گیگابایت  ۵۱۲ مگابایت  ۱ گیگابایت
 حافظه داخلی  ۸ گیگابایت  ۴ گیگابایت  ۸ گیگابایت
 پشتیبانی از کارت حافظه خارجی SD Card  پشتیبانی می کند  پشتیبانی می کند  پشتیبانی می کند
 دوربین پشتی  ۵ مگاپیکسل  ۵ مگاپیکسل  ۵ مگاپیکسل
 دوربین جلویی  ۵ مگاپیکسل  ندارد  ندارد

 نیتجه مقایسه لومیا ۵۳۵ با لومیا ۵۲۵ و لومیا ۵۳۰

خب دیگر نیازی به توضیح اضافی نیست و با نگاهی کوتاه و همینگونه ظاهری براحتی میتوان تفاوت ها را تشخیص داد و برتری را متوجه شد. در نگاهی ساده شما راحت میفهمید که تنها گوشی لومیا ۵۳۵ است که دوربین جلو دارد و صفحه نمایش ان ۵ اینچ است که اندازه بزرگتری نسبت به ان دو گوشی دیگر دارد.

لومیا ۵۳۰ با رم ۵۱۲ مگابایت برای کسانی که بازی برایشان اهمیت دارد و در گوشی خود بازی های مختلفی دارند دارای نشانه میشود و از انتخاب حذف میشود. بقیه گزینه ها تقریبا یکسان هستند و برای گوشی های ارزان قیمت تقریبا یکسان محسوب میشوند. شاید برای کاربرانی هم صفحه نمایش انقدر مهم باشد که لومیا ۵۳۵ را کنار بگذارند.

اما در کل و با توجه به بهترین امکانات و قیمت میتوان گفت که لومیا ۵۳۵ از لومیا ۵۳۰ و ۵۲۵ بهتر است و میتواند براحتی دو گوشی دیگر را شکست دهد و بعنوان مقرون به صرفه ترین گوشی نام بگیرد.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept