دانلود بازی پازلی Cut and Hack ویندوزفون، شبیه ساز بریدن

دانلود بازی پازلی Cut and Hack ویندوزفون، شبیه ساز بریدن

ما خوشحال میشیم از اینکه برنامه نویس ها برنامه و بازی هایشان را از دیگر پلتفرم ها برای ویندوزفون نیز منتشر میکنند. در این مطلب نیز یکی دیگر را معرفی میکنیم. Cut and Hack یک بازی شبیه ساز برش دهنده است، و شما بعنوان یک برش دهنده باید اشکال هندسی مختلف را با برش های منظم تکه تکه کنید.

برخی ویژگی های بازی:

  • دقت، سرعت و عکس العمل شما را به یک شیوه منحصر بفرد میسنجد.
  • برش های شما در رنگ های مختلف و اشکال و حتی برش ها تصادفی انجام میشود.
  • با ۵۰ مرحله مختلف

شما یک برش دهنده هستید و اشکال مختلف که میتوانند به وسیله شما برش داده شوند. برش های شما باید در امتداد خطوط داخلی اشکال باشد تا جایی که میتوانید. هر چه برش شما دارای دقت بیشتری باشد امتیاز بیشتری کسب میکنید. بعد از هر برش سیستم به شا میگوید که برش شما چگونه بود: poor, average, و یا elite.

هر مرحله ۶۰ ثانیه وقت دارد. شما با حرکت های پشت سرهم میتوانید multipliers کسب کنید و هر چه سریعتر باشید multipliers شما بیشتر میشود و امتیاز بیشتری کسب میکنید.

دانلود بازی پازلی Cut and Hack ویندوزفون، شبیه ساز بریدن

امتیاز ها بر حسب “مگابایت” حساب میشوند. در پایان بازی به شما نشان داده میشود که چه میزان دیتا را Hack کرده اید یا برش داده اید. با کسب این دیتا ها و فروش آنها میتوانید برخی قابلیت های خود را افزایش و ارتقا دهید، بطور مثال میتونید زمان را بیشتر کنید یا multipliers خود را بیشتر کنید و…

در بازی تبلیغات وجود دارد که با خرید میتوانید با خرید آن را بردارید و البته با ۹۹ سنت ۱۵۰ امتیاز بخرید، البته در کل بازی کاملا رایگان است.

✔ لینک دانلود بازی Cut and Hack از استور – ویندوزفون ۸ و ۸٫۱ – حجم ۱۳ مگابایت

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept