دانلود موبایل بانک یا همراه بانک ویندوزفون با پشتیبانی از تمام کارت های عضو شتاب Hamrah Card

دانلود همراه بانک ویندوزفون با پشتیبانی از تمام کارت های عضو شتاب Hamrah Card

همراه بانک یا موبایل بانک یکی از کمبود های سیستم عامل نوپای ویندوزفون برای ما ایرانیان بود که اکنون با همراه بانک آینده با پشتیبانی از تمام کارت های عضو شتاب این مشکل نیز برطرف شد.

موبایل بانک آینده محصول ویژه ای، در زمینه تولید نرم افزارهای بانکی، به شمار می رود .این محصول  از ویژگی منحصر به فردی برخوردار است. کاربران می توانند بدون داشتن حساب در بانک آینده، تمامی کارتهای شتابی خود را در این سامانه ثبت نموده و از خدمات بانکداری همراه، بهره مند شوند.

موبایل بانک آینده از قابلیت هایی نظیر مشاهده موجودی، صورتحساب، انتقال وجه، پرداخت قبض و … برخوردار است.در این نرم افزار  دسترسی به خدمات بانکی از طریق ، دو بستر GPRS و SMS  امکانپذیر بوده  و  قابلیت  اجرا به روی سه سیستم عامل اندورید،iOS  و ویندوز فون را دارا  است.

دانلود همراه بانک ویندوزفون با پشتیبانی از تمام کارت های عضو شتاب Hamrah Card

برای اولین بار موبایل بانک مبتنی بر ویندوز فون در ایران تولید شده است. نخستین موبایل بانک تحت ویندوز فون که برای بانک آینده ، توسط شرکت آتیه داده پرداز طراحی و پیاده سازی شده است. این در حالی است که هنوز زمان زیادی از طراحی و توسعه نسخه های اندروید و آیفون موبایل بانک آینده توسط همین شرکت نمی گذرد.

 این نرم افزار از همه قابلیت های موبایل بانک آینده نظیر مشاهده مانده حساب، انتقال وجه و … برخوردار می باشد. یکی از ویژگی های موبایل بانک آینده، سازگاری آن با انواع کارتهای شتابی است که به کاربران این موبایل بانک اجازه می دهد حتی بدون داشتن حساب در بانک آینده، تمامی کارتهای شتابی خود را در این نرم افزار ثبت نموده و از خدمات بانکداری همراه، بهره مند شوند. با توجه به قابلیت ها و امکانات تعبیه شده در این نرم افزار پیش بینی می شود که این موبایل بانک نیز با استقبال گسترده ای از سوی مردم مواجه گردد.

بدون نظر
  1. رضا مهدویان کاربر می گوید

    خداروشکر بالاخره طلسم شکست
    شماره کارت پارسیان رو add کردن و به راحتی کار کرد
    توی قسمت پرداخت قبض اون بارکدخوانش خیلی خوب کار میکنه و به سادگی میشه اطلاعات قبض رو وارد برنامه کرد

  2. پدرام کاربر می گوید

    سلام. آقا این که حتما باید به اینترنت وصل باشه. چطوری میشه از طریق اس ام اس باهاش کار کرد؟

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept