بررسی تخصصی مایکروسافت لومیا ۶۴۰ XL

بررسی تخصصی مایکروسافت لومیا 640XL

طرفداران گوشی هایی با اندازه صفحه نمایش بزرگ در ویندوز فون هیچوقت عقب نمانده اند و ارزوی خود را فراموش نکرده اند. در گذشته لومیا ۱۳۲۰ و لومیا ۱۵۲۰ در اکتبر سال ۲۰۱۳ در ابو دبی معرفی شد. ولی خب برای خیلی وقت پیش است و در مورد ان صحبت کردن قدیمی است.
لومیا ۱۳۲۰ یک گوشی ویندوز فونی با قیمت مناسب بود که صفحه نمایش بزرگ داشت و هر کاربری که ان را خریداری می کرد از ان واقعا راضی بود. حال بیاییم به سال ۲۰۱۵ و جایی که مایکروسافت کار های جدیدی می کند. مایکروسافت گوشی جایگزین لومیا ۱۳۲۰ را معرفی کرد. گوشی مقرون به صرفه با قیمت خوب و با صفحه نمایشی بزرگ.
در اینجا نه تنها یک گوشی جدید بلکه یک نام گذاری جدید درمجموعه مایکروسافت داریم: XL. لومیا ۶۴۰ XL از خیلی از جهات شبیه لومیا ۶۴۰ است اما بزرگتر و همان چیزهایی را دارد که شما در مورد ان فکر می کنید.

نقاط مثبت:

  • قیمت مناسب
  • یکسال اکانت رایگان Office 365
  • کیفیت دوربین خوب
  • صفحه نمایش بزرگ با قابلیت Glance screen
  • باتری با ظرفیت بالا

نقاط منفی:

  • حافظه داخلی خیلی کم است
  • نداشتن قابلیت شارژ وایرلس

حال بیایید بررسی تخصصی مایکروسافت لومیا ۶۴۰ XL را با هم بخوانیم. در این مطلب سعی میکنیم تا تمام مطالب و ویژگی هایی که در مورد این گوشی لازم است بدانید را در یکجا قرار دهیم.

دانلود ویدیو

مشخصات لومیا ۶۴۰ XL

سیستم عامل: ویندوز فون ۸٫۱ با اپدیت دوم با لومیا Denim قابل ارتقا به ویندوز ۱۰
رنگبندی: ابی فیروزه ای مات – نارنجی مات – سیاه مات و سفید شیشه ای
پردازنده: کوالکوم اسنپ دراگون ۴۰۰ با قدرت ۱٫۲ GHz با چهار هسته
صفحه نمایش: ۵٫۷ اینچی HD با رزولوشن ۱۲۸۰×۷۲۰, ۱۶:۹ با قابلیت های IPS LCD, 259 PPI, Glance screen, Corning Gorilla Glass 3, Sunlight readability enhancements
RAM: 1 گیگابایت
حافظه داخلی ۸ گیگابایت و پشتیبانی از کارت حافظه SD تا ۱۲۸ گیگابایت
دوربین پشتی ۱۳ مگاپیکسل با قابلیت های ۱۰۸۰p @ 30 fps video (continuous autofocus), Flash: LED, Lumia Camera 5.0 (with Dynamic Flash, HDR)
دوربین جلو ۵ HD با لنز wide angle و فیلمبرداری ۱۰۸۰p
باتری با ظرفیت ۳۰۰۰ میلی امپر و قابل جابه جایی
وزن: ۱۷۱ گرم

سخت افزار و ظاهر لومیا ۶۴۰ XL

بررسی تخصصی مایکروسافت لومیا 640XL

لومیا ۶۴۰ برادر کوچکتر این گوشی است و در طراحی میتوان این دو گوشی را دوقلو دانست. اگر دوربین جلو و اندازه بزرگتر این گوشی را در نظر نگیریم به جرات میتوان گفت که این دو گوشی کاملا از نظر ظاهری یکسان هستند. علاوه بر ظاهر وقتی به داخل گوشی نیز نگاه میکنیم سخت افزار یکسانی هم داریم.
در اینجا اسنپ دراگون ۴۰۰ را داریم با ۱ گیگابایت RAM و همچنین کارت حافظه که میتوانید تا ۱۲۸ گیگابایت ارتقا دهید. به غیر از اینها لومیا ۶۴۰ XL صفحه نمایشی ۰٫۷ اینچ بزرگتر است و البته کمی تراکم پیکسلی ان کمتر است.

بررسی تخصصی مایکروسافت لومیا 640XL

دوربین پشتی ۱۳ مگاپیکسلی با لنز Zeiss و دوربین جلو ۵ مگاپیکسلی است. پشت گوشی را فراموش نکنیم که یک باتری با ظرفیت ۳۰۰۰ mAh داریم. البته دکمه های سیاه گوشی در کناره ها کمی بزرگ هستند. رنگ درخشنده این گوشی کمی در این ابعاد شایسته نیست. یکی از کمبود های این گوشی را شاید بتوان گفت  که دکمه شاتر دوربین بصورت فیزیکی بر روی گوشی وجود ندارد.

نرم افزار لومیا ۶۴۰ XL

نرم افزار لومیا 640 XL

همانطور که قبلا گفته شد این جدیدترین نسخه لومیا است و با جدیدترین نسخه ویندوز فون نیز منتشر میشود و اپدیت دوم ویندوز فون ۸٫۱ بر روی ان است. این اپدیت ویژگی های خاص خودش را دارد که البته قابلیت های خیلی خاصی نیستند که حسرت انها را بخوریم و در ویندوز ۱۰ همه انها خواهند بود. میتوانید همه چیز در مورد اپدیت دوم ویندوز فون ۸٫۱ را در لینک زیر بخوانید. در مورد اپدیت های لومیا هم این گوشی اپدیت لومیا Denim را دارد و برنامه عکاسی حرفه ای Lumia Camera 5 بر روی این گوشی است که قابلیت های بسیاری دارند. و در اخبار مختلف در سایت در مورد انها گفته شده است.

همه چیز درباره اپدیت دوم ویندوز فون ۸٫۱ GDR2

ارتباطات و راه های ارتباطی لومیا ۶۴۰ XL

یکی دیگر از نکات لومیا ۶۴۰ XL که به فراموشی سپرده شده است در مورد ارتباطات و شبکه این گوشی است که عالی است. این گوشی در دو مدل تک سیم و دو سیم کارت در بازار های جهانی عرضه میشود اما این مسئله عادی است و چیزی که عالی است این است که دوسیم کارت با شبکه LTE هستند. این گوشی یک میان رده با قیمت مناسب است و این قابلیت پیشرفته که هنوز هم همه جا نیست و در اینده خواهد امد، عالی است. در حال حاضر شاید شما از شبکه LTE استفاده نکنید و یا اینکه در منطقه شما این شبکه پشتیبانی نشود ولی نگران نباشید، نسخه معمولی این گوشی نیز وجود دارد که میتوانید ان را تهیه کنید.

دوربین لومیا ۶۴۰ XL

دوربین لومیا 640XL

این گوشی با دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت خود و همچنین لنز های زایس Zeiss به عکاسی بهتر این گوشی کمک می کنند. این لومیا با برنامه Lumia Camera 5 است که در بهترین گوشی های پرچمدار همچون لومیا ۹۳۰ و لومیا ۱۵۲۰ است؛ حتی در حالتیکه قابلیت Pureview را برای دوربین اش ندارد. نمونه عکس های گرفته شده این عکس را در زیر میتوانید ببینید، البته کیفیت عکس ها بدلیل مناسب بودن در سایت کمتر شده است.

نمونه کیفیت گوشی لومیا 640XL نمونه کیفیت گوشی لومیا 640XL

وقتی به دوربین جلو نگاه میکنیم نیز یک دوربین خوب با کیفیت ۵ مگاپیکسل است و کیفیت فیلمبرداری ان نیز ۱۰۸۰p است. دوربین جلو در وسط گوشی است و دیگر نیازی نیست که ان را هنگام سلفی گرفتن در حالت افقی به چپ یا راست بچرخانید و جای ان مناسب است.

فیلمبرداری دوربین لومیا ۶۴۰ XL نیز به اندازه کافی خوب است و با رزولوشن ۱۰۸۰p با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه است و اتوفوکوس auto-focus است. فیلمبرداری دوربین جلو نیز با رزولوشن ۱۰۸۰p است.

باتری لومیا ۶۴۰ XL

شش نکته در مورد گوشی لومیا 640 و لومیا 640 XL که باید بدانید

یکی از مهمترین مسائل که همه ما با ان درگیر هستیم باتری و کم یا زیاد بودن ان است. ظرفیت باتری این گوشی ۳۰۰۰ میلی امپر است و برای یک گوشی با صفحه نمایش ۷۲۰p واقعا عالی است. در حال حاضر شاید غیرقابل باور باشد ولی این گوشی در مصارف عادی میتواند تا دو روز نیز باتری خود را نگه دارد.

جمع بندی نهایی

پک والپیپر ویندوز فون با طعم لومیا 640

اگر به دنبال یک گوشی ویندوز فون با صفحه نمایش بزرگ میگردید، انتخاب زیادی پیش روی شما نیست. میتوانید بین لومیا ۱۳۲۰ یا لومیا ۱۵۲۰ انتخاب کنید ولی دقت کنید که این گوشی ها قدیمی هستند و اگر بخواهید بروز نیز باشید تنها انتخاب شما همین لومیا ۶۴۰ XL است. البته دقت داشته باشید که درست است انتخاب فقط همین گوشی است ولی همین گوشی نیز عالیست و میتواند هرکسی را راضی نگه دارد.
همانطور که دیدید همه چیز این گوشی ایده ال است؛ یک گوشی میان رده با قیمتی مناسب و ویژگی های عالی؛ دوربینی ۱۳ مگاپیکسلی با باتری ۳۰۰۰ میلی امپری. قیمت این گوشی در بازار جهانی کمتر از ۲۰۰ دلار است و البته که قیمت ها همیشه متغیر هستند، مخصوصا زمانی که در مورد بازار ایران صحبت میکنیم.
با مایکروسافت لومیا ۶۴۰ XL مایکروسافت یک قدم بزرگ در گوشی های میان رده برداشت و میتوان گفت حرفی خوب در این میان با دیگر گوشی ها دارد. این لومیا نیز اگر با اندازه صفحه نمایش ان مشکلی ندارید و یا از طرفداران صفحه نمایش بزرگ هستید میتوان به جرات گفت یک گوشی کاملا مناسب برای شماست.

دانلود ویدیو

آیا شما هم از این گوشی استفاده کرده اید؟ از آن راضی هستید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

43 نظرات
  1. milad کاربر می گوید

    سلام,ببخشید فیلمی که گذاشتین واسه گوشی lumia 630 هست

    1. علی اکبری کاربر می گوید

      سلام
      ویرایش و درست شد
      خیلی ممنون بابت اطلاع رسانیتون

  2. محمد حسین قربانی کاربر می گوید

    سلام
    من تازه این گوشی رو خریدم و تا حدی باهاش آشنا شدم
    اما کیفیت دوربین اصلیش افتضاحه به نظرم ۵ هم نیست در حد ۲ مگا بایت هست
    اولش فکر کردم که تنظیماتش رو کیفیت پایینه بعدش دیدم مثل آندروید قابلیت تنظیم مگا پیکسلی نیست
    اگه تنظیم خاصی داره لطفا کمکم کنید.

    1. میلاد کاربر می گوید

      من نمیدونم گوشی شما ایراد داره یا بلد نیستید عکس بندازید! من عکسش رو حتی با سونی زد ۱ با دوربین ۲۰ مگاپیکسل در شرایط مساوی مقایسه کردم لومیا ۶۴۰ ایکس ال چند سرو گردن بالاتر بود حتی در قیاس با عکس های ال جی جی ۴ با دوربین ۱۶ مگاپیکسل!
      تعجب کردم از نظر شما! دوربینش عااالیه حتی درو عکاسی در شب کم نیاورد نسبت به رقبای گرانقیمتش!
      تو این قیمت بهترین دوربین رو داره اونم با لنز زایس حتی دوربین ۵ مگاپیکسل سلفیش هم خیلی خوب عکس میندازه

    2. محمد حسین کاربر می گوید

      منم همین گوشیو دارم اولش مث شما فک میکدم ولی بعد با پایین آوردن ایسو تو لومیا کمرا یا تنظیم تراز سفیدی و با تنظیم سرعت شاتر عکسای خیلی عالی میگیره
      حالت اتومات لومیا کمرا افتضاحه و نویز میندازه

  3. علی کاربر می گوید

    یک سال اکانت رایگان یعنی چی؟
    یعنی بعد یک سال چه چیزی پولی میشه؟
    راستی این گیفت کارت هم واسه چیه؟
    میشه یکم برام توضیح بدین؟
    البته ببخشید سوالم خیلی مبتدیه آخه من میخوام تازه به مایکروسافت مهاجرت کنم.
    ممنون

    1. علی اکبری کاربر می گوید

      یکسال اکانت رایگان برای برنامه office 365 و بعد یکسال این برنامه پولی میشه. یه برنامه است هیچ ربطی به گوشی نداره,یه برنامه است که بعنوان هدیه میتونید یکسال ازش رایگان استفاده کنید
      گیفت کارت برای خرید برنامه و بازی های پولی استور هست

      1. امین فراست کاربر می گوید

        سلام
        نمی خواهید درباره نظری که گفته دوربینش ۲ هم نیست چیزی بگید واقعا درسته گفته ؟
        من می خواستم بخرمش دلم هری ریخت ترسیدم .نمیخوام الان تا بیشتر تحقیق کنم.

        1. علی اکبری کاربر می گوید

          یعنی واقعا بنظر شما دوربینش دو هم نیست؟
          جوابش خیلی واضح بود که جوابی ندادم
          خودتون میتونید برید تو فروشگاه و گوشی رو امتحان کنید قبل خرید که ببینید چجوریه

        2. میلاد کاربر می گوید

          نظرم رو درمورد دوربینش تو پست قبلی اگر تأیید شده باشه نوشتم! دوربینش عالیه از نظر من
          حتی در رقابت با رقبای گرانقیمتش مثل ال جی جی ۴ با ۱۶ مگاپیکسل و سونی زد ۱ با ۲۰ مگاپیکسل!

        3. پریا کاربر می گوید

          تو بخرش عزیزم.نترس اون با من

          1. محمد جعفری کاربر می گوید

            چشم میخرم اون با تو
            من خیلی دوسش دارم همه چیزش عالیه فقط باید بلد باشی چطوری با ایشون کار کنید

  4. محمد کاربر می گوید

    سلام
    دو ساله که اندروید دارم و خسته شدم ازش. خیلی لگ و هنگ داره و محیط روونی نداره. مصرف باتری هم افتضاحه
    بررسی هم کردم دیدم فقط ویندوز فون مناسب منه
    نیاز هام طوری بود که دوربین خوب و برنامه عکاسی قوی میخواستم و باتری و صفحه خوب و دوربین سلفی عالی و سیستم عامل روون و بدون لگ
    اهل بازی هم نیستم و فقط برنامه ویرایش عکس میخواستم و طراحی
    خلاصه این گوشی نظرمو جلب کرده . از همه چیزش خوشم اومد Lumia 640 XL LTE Dual Sim رنگ سفید مات
    نظر شما چیه ؟ بنظرتون بخرمش ؟
    فروشگاه محصولات ویندوزفون در اصفهان سراغ دارید؟

    1. میلاد کاربر می گوید

      خیلی خوبه منم تازه از اندروید به ویندوز فون مهاجرت کردم البتهاندرویدمو هنوز دارم جدای از برخی کمبود های نرم افزاری مثل اینستاگرام و لاین که به کیفیت اندوردی نیست و قول داده شد در ویندوز ۱۰ بهینه بشه هیچ مشکلی نداره عالیه. خیلی هم دوست داشتنیه عاشقش شدم

  5. alireza کاربر می گوید

    سلام یه سوال

    من چند جا دیدم که این گوشی شارژ وایرلس هم داره ولی اینجا زده نداره میشه یه راهنمایی کنید؟؟؟؟ ممنون

    1. میلاد کاربر می گوید

      درب پشتیش مجزائی هست که هنوز نیومده بازار یا من ندیدم اون این قابلیت رو بهش اضافه میکنه اگر درب پشتی گوشی رو جدا کنید ۴ اتصال فلزی میبینید که گفته شده مربوط به همین امکانش هست

  6. مهدی کاربر می گوید

    سلام آقای اکبری، ازینکه ادامه دهنده راه ویندوز آرنا شدید، خوشحالم و ممنونم.
    و یه خواهش:
    بررسی لومیا ۵۴۰ رو هم گذاشتید یا من نمیتونم پیدا کنم؟

    1. حمید یافتیان کاربر می گوید

      با سلام
      متاسفانه آقای اکبری دیگه با ما نیستن. ولی سایت ویندوز آرنا دوباره فعالیت خودشو با ایده ها و برنامه های جدید ادامه خواهد داد.
      در مورد بررسی تخصصی لومیا ۵۴۰ هم بگم که هنوز روی سایت منتشر نشده ولی در همین چند روز در سایت قرار خواهد گرفت.
      با تشکر.

  7. محمدامین کاربر می گوید

    سلام
    من این گوشی رو دارم و خیلی عالیه. روون و خوش دست. اولش با اندازش مشکل داشتم ولی وقتی رفتم تو بازار موبایل و دست گرفتم دیدم زیاد بزرگم نیست. دوربینشم که شاخ غولو میشکونه مخصوصا با لومیا کمرا ۵ که بهترین کنترل رو در اختیارتون میذاره.
    من تو اینستاگرامم فقط عکسهایی که با لومیا ۶۴۰ ایکس ال م میگیرم میزارم. میتونید خودتون ببینید و نظر دوستمون که گفته بود دوربینش ۲ هم نیست نقد کنید. اینستاگرام من : Capture_4life

    1. میلاد کاربر می گوید

      موافقم صد در صد. اینو باید به اوندوستانی که نظر منفی دارن نسبت به دوربین این گوشی بگید
      چون من همتجربه شما رو در این باب دارم و از دوربینش خیلی خوشم اومده و راضیم
      واقعاً شاخ هست

  8. mmm کاربر می گوید

    سلام من توی سایت های فروشگاهی که میرم خیلیی از دوستان میگن بعد از یک مدت گوشی با مشکل روبه رو میشه و من از همین میترسم که گوشی ۶۴۰xlبگیرم به نظر شما حقیقت داره؟؟

    1. حمید یافتیان کاربر می گوید

      توی نظراتی که کاربران (ایرانی و خارجی) تو سایت های مختلف نوشتن، اکثرا از این گوشی راضی بودن. این بستگی داره که منظورشون از مشکل چی هست…
      همچنین این گوشی امتیاز خوبی از نظر کاربران گرفته.

  9. فرامرز کاربر می گوید

    فرامرز
    با سلام
    من امروز یه لومیا ۶۴۰xl lte خریدم . یک مشکل اساسی که دارم اینه که وقتی تو گالری عکسی رو باز میکنم فلش برگشت گوشی زیر آیکن های ادیت و دیلت میره و نمیتونم به صفحه قبل برگردم .
    و تنها راهم اینه که اون عکس رو دیلت کنم تا بتونم از روی اون عکس تو گالری بیام بیرون . لطفا ببینید گوشی های شما هم به این صورته یا نه . ممنون

    1. حمید یافتیان کاربر می گوید

      در ویندوزفون، آخرین آپدیت، این قابلیت اضافه شده که نوار پایین به صورت خودکار در برنامه هایی که نیاز به فضای بیشتری است، مخفی شود؛ مانند برنامه Photo
      برای نمایش دوباره، از پایین صفحه به سمت داخل Swipe (کشیدن دست) کنید. نوار پایین دوباره ظاهر می شود. با تکرار دوباره این عمل، نوار مخفی می شود.
      این قابلیت در تنظمیات، قابل تغییر است.

  10. فرامر کاربر می گوید

    با سلام
    ممنون از راهنماییتون مشکلم حل شد . واقعا گوشی محشریه

  11. arman کاربر می گوید

    سلام- لطفا در مورد نقشه ها ومسیر یابی ان هم توضیح بدین . مسیر یابی off لاین یا نه؟ مثل نقشه های ovi سخنگوی فارسی داره یا نه .

  12. محمد کاربر می گوید

    سلام!
    مستقیم میرم سر اصل مطلب :
    – از فلش مموری otg پشتیبانی می کنه ؟
    – کل اهواز رو گشتم فقط یه مغازه داشت که اون هم اعصاب نداشت!!! فروشگاه اینترنتی که از اونجا گوشی خودتون دوتان از اونجا گرفته باشید سراق ندارید؟
    ممنون…

    1. حمید یافتیان کاربر می گوید

      سلام.
      ۱- لومیا ۶۴۰ XL از OTG پشتیبانی نمیکنه.
      ۲- برای تهیه این گوشی، میتوانید از همین سایت اقدام کنید. در سایت ویندومگ به دلایل فنی هنوز فروشگاه راه اندازی نشده ولی شما می توانید سفارش بدید و ما براتون ارسال میکنیم. برای سفارش از فرم تماس با ما استفاده کنید. نام کالا و تعداد مورد نظر خودتون رو برای ما بفرستید، در اولین فرصت با شما تماس می گیریم.
      ممنون

      1. محمد کاربر می گوید

        چه مدل لومیا از OTG پشتیبانی میکنه ؟
        میشه لیست قیمت رو برام ایمیل کنید . تشکر حمید جان

        1. حمید یافتیان کاربر می گوید

          فعلا گوشی های موجود از OTG پشتیبانی نمیکنند ولی گفته میشه ویندوز ۱۰ این قابلیت رو داره. در این مطلب به این موضوع اشاره شده: http://goo.gl/VooJCj
          در مورد لیست قیمت، نهایتا تا فردا براتون ارسال می کنیم. (برای بررسی موجودی)
          ممنون

  13. mohammad کاربر می گوید

    سلام من تازه لومیا ۶۴۰xl خریدم میخواستم ببینم فایل هایی که برای گوشی از طریق بلوتوث فرستاده میشه یا ویدیو هایی که از تلگرام دانلود میشه به کدام قسمت گوشی منتقل میشه چون من نه تو حافظه خود گوشی پیدا میکنم نه توی کارت حافظه

  14. Mohammad k کاربر می گوید

    سلام این گوشی ۶۴۰xlزبان فارسی داره یانه؟

  15. مسعود کاربر می گوید

    من ۶۴۰xl دارم با اینسایدر یه اشتباهی کردم به ۱۰ آپدیت کردم الان نه بیلد جدید میتونم آپدیت کنم نه اتور برنامه میشه دانلود کرد سرعت نت هم پایینه برای دانگرید!!!
    چه کنم به نظرتون؟>

  16. مسعود کاربر می گوید

    من ۶۴۰xl دارم با اینسایدر یه اشتباهی کردم به ۱۰ آپدیت کردم الان نه بیلد جدید میتونم آپدیت کنم نه ازاستور برنامه میشه دانلود کرد سرعت نت هم پایینه برای دانگرید!!!
    چه کنم به نظرتون؟>

  17. حامد کاربر می گوید

    سلام به ویندومگ عزیز. به نظر شما بین این و ۸۳۰ کدوم یکی رو انتخاب کنیم بهتره؟ از نظر دوربین کدوم قوی ترن؟ از نظر نرم افزار و سخت افزار چی؟

  18. Meghdad کاربر می گوید

    سلام من یه جی ۷ هواوی دارم و یکساله که ازش استفاده میکنم و میخوام با لومیا۶۴۰ xl معاوضه کنم میخ.استم نظرتونو بدونم البته با اینکه گوشیم یه میان رده ی چینی هستش از وقتی که اندرویدشو ۵٫۱٫۱ ک دم به هیچ عنوان لگ نداره و هنگ هم که اصلا نداشته تازه من انتظاری که از گوشی دارم کیفیت مناسب صفحه و داشتن پلیر با قابلیت پخش زیر نویس هست ،،راستی ویندوز پلیری در حد mx اندروید داره ؟؟؟؟؟اگه این گوشی otg ساپورت نمیکنه و برنامه هایی مثل شریت هم توش هنوز کامل نیست چطور یه فیلم یا بازی پر حجم و بفرستیم یا بگیریم اینم بگم که همین گوشیه چینیه من otg هم ساپورت میکنه ،،،،به نظرتون تعویض کنم یا نه؟؟؟خواهشا رو تعصب جواب ندین،

  19. AmirHasan کاربر می گوید

    دوربینش قابلیت ۴ ثانیه رو داره یا ن؟ سرهمین موندم. تو هیچ نقد و بررسی ک سایتا گذاشتنم مشخص نیس. خواهش میکنم کمکم کنید

  20. علی کاربر می گوید

    سلام به شما
    من خیلی دوست دارم این گوشی رو بخرم اما تنها مشکلی که باهاش مواجهم صفحه بزرگشه که منو به فکر خرید مدل کوچکترش۶۴۰ انداخته
    ازین رو دوربین ۶۴۰ شنیدم که خیلی ضعیفه و اصن محصول شرکت زایس نیست.
    خاهشن راهنماییم کنین
    اگه بدونم دوربین ۶۴۰ طبق شنیده هاس شاید بتونم با بزرگی صفحه ی این کنار بیام.اگرم که خوبه میرم همونو میخرم….
    جواب بدین ممنونتون میشم…..

  21. Ali کاربر می گوید

    من بین اینو lumia 650 موندم لطفا راهنمایی کنید

  22. رضا کاربر می گوید

    سلام من میخواستم بدونم نسخه تک سیم بهتره یا دو سیم لومیا ۶۴۰

  23. Ali کاربر می گوید

    سلام دوربین گوشی تو نور کم و شب چطوری کار میکنه؟

  24. جواد کاربر می گوید

    من یکسال هست خریدمش
    راضیم
    تنها دو مورد
    ۱٫فایل منیجر نداره و نمیدونم چجوری فایلهامو ببینم!!!!
    ۲٫فیلتر شکن براش نیافتم
    بقیه موارد همچون دوربین و آنتن و … عالیه

  25. علی کاربر می گوید

    سلام دوستان من میخوام این گوشی رو بگیرم رفتم بازار موبایل ازهرکی پرسیدم گفت نگیر دلیل خاصی هم بهم نگفتن فقط یه دلیل اینکه تلگرامش جالب و کارآمد نیست و برای اپدیت به مشکل میخوری.ایا واقعا اینجوریه؟ لطفا راهنماییم کنین که بگیرم یا نگیرم.ممنون

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept