نگاهی نزدیک به کیبرد در ویندوز ۱۰ برای گوشی

نگاهی نزدیک به کیبرد در ویندوز 10 برای گوشی

اگر شما هم از افراد خوش شانس هستید که اولی نسخه پیش نمایش ویندوز ۱۰ برای گوشی شما منتشر شده و گوشی شما نیز جزو معدود گوشی هاییست که این نسخه پیش نمایش را دریافت کرده اند، یا اینکه جدیدا ویندوز ۱۰ برای گوشی را نصب کرده اید، حتما درگیر پیدا کردن ویژگی های جدید و کار با سیستم عامل جدید مایکروسافت هستید. یکی از ویژگی های جدید کیبرد در ویندوز ۱۰ برای گوشی است که قابلیت های خوبی از جمله virtual stick و voice dictation و emoticons های جدید اضافه شده اند که در این مطلب کامل به انها میپردازیم.

کیبرد ویندوز 10 برای گوشی ها نقطه ویرایش کننده خواهد داشت

virtual stick ویژگی ای است که قبلا درباره ان در سایت توضیح دادیم و میتوانید در این مطلب ویندوز ارنا در مورد ان بخوانید. این قابلیت (ظاهرا فعلا) برای همه برنامه ها نیست و در برخی برنامه های خاص این قابلیت نیست. قابلیتی که بوسیله ان میتوانید ویرایشگر متن را براحتی هر جایی که خواستید قرار دهید و از انجا متن را ادامه دهید و یا ویرایش کنید و دیگر لازم نیست دنبال ان بگردید یا به سختی ان را انتخاب کنید.

ویژگی دیگری که بسیار کاربردی و عالی است علامت میکروفونی است که در بالای کیبرد قرار گرفته و ویژگی voice dictation را به شما میدهد. این قابلیت برای همه ما اشناست. کافیست شما بگویید تا گوشی بنویسد. در واقع مستقیما گفته شما را به متن و نوشته تبدیل میکند و این واقعا عالیست.

نگاهی نزدیک به کیبرد در ویندوز 10 برای گوشی

تغییر دیگر بر روی گزینه اعداد در کیبرد است که وقتی انگشت خود را بر روی ان نگه میدارید گزینه emoticons یا شکلک ها به شما نمایش داده میشوند چیزی که در ویندوز فون ۸٫۱ نیست. بدین گونه میتوانید بین شکلک و اعداد انتخاب کنید و البته این ممکن است کمی از سرعت شما در تایپ کردن کم کند.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept