نگاهی کوتاه به مایکروسافت لومیا ۴۳۵

نگاهی کوتاه به مایکروسافت لومیا 435 (3)

دیگر بر کسی پوشیده نیست که مایکروسافت در گوشی های ویندوز فون ارزان قیمت با مشخصات پایین رده واقعا خوب عمل کرده است. لومیا ۵۲۰ تا همین زمان محبوب ترین ویندوز فون است. خب اگر بخواهیم به خواهران و برداران لومیا ۵۲۰ نگاهی کنیم میتوان به گوشی هایی همچون لومیا ۵۳۰ لومیا ۵۳۵ یا لومیا ۶۳۰ و ۶۳۵ اشاره کرد و البته عضو جدید گوشی های ویندوز فون لومیا ۴۳۵ که با یک افت از ۵ به ۴ به وضوح نشان میدهد که یک سطح جدید از گوشی های لومیا را خواهیم داشت. در این مطلب از ویندوز ارنا نگاهی کوتاه به مایکروسافت لومیا ۴۳۵ خواهیم داشت.

لومیا ۴۳۵ همراه با گوشی جدید مایکروسافت به نام لومیا ۵۳۲ معرفی شد که همین گوشی میتواند رقیبی برای ۴۳۵ باشد. اما اگر کمی به مشخصات و البته قیمت گوشی بیاندازیم متوجه میشویم که در بین گوشی های ارزان قیمت لومیا ۴۳۵ برنده نهایی و رقیب سرسختی است.

نگاهی کوتاه به مایکروسافت لومیا 435 (3)

در این زمان دیگر ما این را بد نمیدانیم که اگر کسی سخن از گوشی ارزان قیمت لومیا اورد لومیا ۵۳۰ را کنار بگذاریم و از ان حرف نزنیم. بجای ان میتوان لومیا ۴۳۵ را معرفی کرد. گوشی که ارزان قیمت تر است و البته که رم ان ۱GB و حتی از لومیا ۵۳۰ در این زمینه برتر نیز هست.

این گوشی از مجموعه ۴XX است پس اگر کمبودی داشته باشد نسبت به باقی لومیا ها طبیعی است. انقدر کوچک است که راحت با یک دست میتوانید به تمام ان تسلط  داشته باشید. شاید بتوان گفت این گوشی بسیار شبیه به گوشی نوکیا با سیستم عامل اندروید است که با نام X منتشر شد، در واقع اگر این دو گوشی را کنار هم قرار دهیم به سختی میتوان تشخیص داد کدام لومیا ۴۳۵ است.

دانلود ویدیو

صفحه نمایش ان کمی بازتاب کننده است ولی در مقابل دیگر گوشی های ارزان قیمت بد هم نیست، در واقع حتی بدون قابلیت Clearblack میتوان گفت کمی نزدیک لومیا ۶۳۵ نیز هست. همچنین میتوان گفت قاب پشت گوشی یک اهنربای جذب جای انگشت است اما قاب پشتی ان مات است و همچون نارنجی براق لومیا ۵۳۵ نیست.

نگاهی کوتاه به مایکروسافت لومیا 435 (3)

در کل میتوان گفت گوشی خوبی است. لومیا ۴۳۵ ارزان ترین گوشی لومیا است که میتوانید تمام برنامه های ویندوز فون را بر روی ان نصب کنید و با ویندوز فونی کامل کار کنید. این گوشی در سبد محصولات شلوغ و مشابه مایکروسافت است اما اگر قیمت گذاری ان را با توجه به شرایطش نگاه کنیم راضی کننده است. قانون همیشگی ویندوز فون مثل همیشه پاربرجاست شما میتوانید با سخت افزار سطح نیز ویندوز فون را بخوبی اجرا کنید و از ان لذت ببرید.

بزودی بررسی تخصصی لومیا ۴۳۵ در سایت ویندوز ارنا قرار خواهد گرفت. مطالب مرتبط:

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept