مجموعه والپیپر برای صفحه قفل لایو ویندوزفون Live Lock Screen

تصاویری فوق العاده زیبا برای صفحه قفل Live Lock Screen ویندوزفون

با رونمایی از ویندوزفون ۸٫۱ قابلیت جالبی همچون صفحه قفل زنده یا لایو Live Lock screen اضافه شد و البته این قابلیت بهمراه اپدیت ویندوزفون اضافه نشد مگر تا چند وقت پیش که بصورت یک برنامه جداگانه منتشر شد و خبر ان در سایت نیز قرار گرفت. برخلاف انتظاری که داشتیم این برنامه بصورت سیستمی نیست و جداگانه منتشر شده و هنوز در نسخه ازمایشی است و مشکلات خاص خود را نیز داراست و امیدواریم در اپدیت های بعدی این مشکل برطرف شود.

خب این صفحه قفل Live Lock screen نیز در مطلبی بصورت کامل توضیح داده شد. اما برای کسانی که اطلاعی ندارند باید گفت که این برنامه دارای ۶ صفحه قفل متفاوت است که هر کدام انیمیشن خاص خود را دارند. قابلیت قرار دادن یک عکس یا چند عکس بر روی صفحه قفل نیز وجود دارد که اگر از چند عکس استفاده کنید، عکس ها بصورت منظم تعویض میشوند. همچنین میتوانید از حالت عکس Bing استفاده کنید که در این قابلیت هر صبح عکس صفحه قفل شما با صفحه جستجوگر Bing همگام سازی میشود و عکس ان عوض میشود.

خب حالا که این قابلیت زیبا به ویندوزفون اضافه شده است میتوان مثل قدیم هر عکسی را به صفحه قفل اضافه کنیم. اما اگر برخی عکس های متناسب با این برنامه را بر روی صفحه قفل قرار دهید، صفحه قفل بسیار زیبایی خواهید داشت. در مطلبی در گذشته عکس های زیبایی برای صفحه قفل منتشر کردیم. میتوان گفت این مجموعه والپیپر برای صفحه قفل لایو ویندوزفون Live Lock Screen ادامه مطلب قبلی است ولی عکس های ان بسیار زیباست و کاملا با صفحه قفل جدید سازگار شده است. به نمونه ای از عکس های این مجموعه که برروی صفحه قفل قرار گرفته اند نگاه کنید:

مجموعه والپیپر برای صفحه قفل لایو ویندوزفون Live Lock Screen

در این مطلب مجموعه والپیپر برای صفحه قفل لایو ویندوزفون Live Lock Screen حاوی ۱۲۴ عکس زیبا و در موضوعات مختلف برای شما قرار میدهیم که برای صفحه قفل سازگار شده اند. میتوانید ان را از لینک زیر که با رنگ ابی مشخص شده است دانلود کنید:

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept