با برنامه Lumia Selfie عکس های سلفی Selfie عالی در ویندوزفون بیاندازید

با برنامه Lumia Selfie عکس های Selfie عالی در ویندوزفون بیاندازید

با گوشی لومیا ۷۳۰ که دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی دارد در حالیکه قیمت ارزانی داراست میتوان گفت این گوشی بر روی قابلیت عکاسی Selfie فوکوس کرده که امروزه یک روش عکسبرداری محبوب بین کاربران گوشی ها شده است. حال مایکروسافت تصمیم گرفته است یک برنامه اختصاصی ویندوزفون برای عکس های سلفی Selfie با نام Lumia Selfie منتشر کند که اکنون در استور ویندوزفون موجود است. در واقع این برنامه ادامه برنامه موفق Glam me است که قبلا در استور موجود بود و اکنون تغییر نام داده و البته تخصصی نیز شده است.

با برنامه Lumia Selfie عکس های Selfie عالی در ویندوزفون بیاندازید

برنامه Lumia Selfie با افکت های بسیار زیاد و ابزارهای کاربردی است که به شما اجازه میدهد عکس های سلفی Selfie عالی از خود تهیه کنید. همچنین میتواند بصورت اتوماتیک تنظیمات را همگام با محیط کند و یک عکس عالی از شما تهیه کند و میتوانید ان را بر روی شبکه های اجتماعی قرار دهید.

البته متاسفانه فعلا دختر ها و خانم های کمی ویندوزفون دارند چون این برنامه برای انها بهتر است و بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد! ولی بهرحال برنامه ایست که برای ویندوزفون منتشر شده و برای همه کاربران قابل دسترس است و میتوانید ان را بوسیله لینک زیر از استور دانلود کنید.

بدون نظر
  1. […] هستند لومیا ۷۳۰ گوشی بهتری باشد. البته شما میتوانید از برنامه lumia selfie استفاده کنید و با استفاده از دوربین عقب عکس های سلفی […]

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept