مسنجر معروف بلک بری BBM برای ویندوزفون منتشر شد، اما اکنون در نسخه آزمایشی است و غیرقابل دانلود!

مسنجر معروف بلک بری BBM برای ویندوزفون منتشر شد، اما اکنون در نسخه آزمایشی است و غیرقابل دانلود!

برنامه رسمی BBM مسنجر محبوب و معروف سیستم عامل بلک بری برای ویندوزفون منتشر شد. ممکن است که بلک بری در سال ۲۰۱۴ دیگر آن ابهت گذشته را نداشته باشد ولی هنوز هم برنامه هایی مانند BBM دارد که ما را به یاد دوران اوج خود بیندازد. این مسنجر محبوب که پیش از این برای کاربران iOS و اندروید منتشر شده بود و بلک بری در ابتدای امسال قول آن را به کاربران ویندوزفون هم داده بود، هم اکنون بر روی استور قرار گرفت. البته فعلا به صورت نسخه بتای خصوصی در استور پنهان شده است و مانند تمام چیزهای خوب دیگر شما فعلا قادر به دانلود آن نخواهید بود.

bbm_store

نسخه بتای خصوصی یعنی اینکه این برنامه هم اکنون برای تست معرفی شده و فقط کسانی که آزمایش کننده این برنامه باشند میتوانند آن را دانلود و نصب کنند و در این مورد، این قضیه از روی اکانت ها معلوم میشود. شما باید در لیست بتا تستر های برنامه باشید تا بتوانید آن را نصب کنید و این مورد توسط اکانت مایکروسافت شما چک می شود، در نتیجه شما می توانید برنامه را در استور ببینید ولی قادر به دانلود آن نخواهید بود.

BBM برای ویندوزفون متفاوت خواهد بود از نسخه اندروید و ای او اس و همانطور که در اخبار گذشته گفته شد این برنامه با رابط کاربری و ظاهری متناسب با سیستم عامل ویندوزفون خواهد بود در حالی که مشخصات اصلی برنامه کاملا حفظ خواهند شد.

با نگاه خوشبینانه، انتشار نسخه اصلی و همگانی BBM باید به زودی و در روزهای آینده اتفاق بیافتد. بلک بری به زودی جزییات بیشتری درباره این برنامه را اعلام خواهد کرد.

لینک برنامه BBM در استور – ویندوزفون های ۸ و ۸٫۱ – حجم ۱۱ مگابایت

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept