محافظت از گربه در بازی ایرانی پیشول برای ویندوز فون

محافظت از گربه در بازی ایرانی پیشول برای ویندوز فون

همانطور که میدانیم بازی های ایرانی برای ویندوز فون کم هستند و بازی های معروف و خاصی در این زمینه نداریم اما اکنون یک بازی زیبا و جالب داریم که باید محافظت از گربه در بازی ایرانی پیشول برای ویندوز فون  را انجام دهید.

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/ff8dfd37-2f5b-486b-b7b5-bae7e450fe0c?imageType=ws_screenshot_large&rotation=0

“از پیشول در برابر هیولاها محافظت کنید. با لمس هیولاها و عقب راندن آنها پیشول را محافظت کنید. این بازی رکوردی است و می توانید رکورد خود را در سرور یا بر روی شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. خیلی بعید است که کسی بتواند از ۵ مرحله اول یعنی حدود ۲۵۰ ثانیه عبور کند اما در کل بازی ۱۰ مرحله دارد که بر اساس ثانیه می باشد.

داستان بازی:
پیشول یک گربه تنها و رها شده در خیابان است، مردم شهر بی اعتنا از کنارش می گذرند و بی خبر از احوالش هستند. ترس و تنهایی باعث شده تا پیشول دچار توهم و خیال شود و فکر کند که هیولاهایی از دل تاریکی به سمتش حمله می کنند تا آن را با خود ببرند.”

ویدیو معرفی و گیم پلی بازی را نیز میتوانید مشاهده کنید:

 

دانلود ویدیو

این بازی فقط برای ویندوز فون نیست و نسخه اندروید ان نیز موجود است. شاید گرافیک بازی زیاد جالب نباشد اما راضی کننده است. صداگذاری بازی عالی است و کنترل ان نیز پیچیدگی خاصی ندارد. بازی ۸ مگابایت حجم دارد و کاملا نیز رایگان است. ویدیو بالا نیز اموزش و البته گیم پلی بازی را نشان میدهد.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept