دانلود shazam برای ویندوزفون اهنگ مورد علاقه خود را پیدا کنید

دانلود shazam برای ویندوزفون اهنگ مورد علاقه خود را پیدا کنید

برنامه shazam برای ویندوزفون یک برنامه پیدا کردن موسیقی است که میتواند در پیدا کردن و یافتن مشخصات اهنگ های مورد علاقه شما خیلی کاربردی باشد. البته که این ویژگی در ویندوزفون ۸٫۱ بصورت پیشفرض نیز وجود دارد.

با shazam مشخصات هر اهنگی که بخواهید را میتوانید پیدا کنید. فقط کافیست برنامه را اجرا کنید، به اینترنت متصل باشید و اهنگ مورد نظر خود را پخش کنید. shazam شروع به گوش کردن و ضبط اهنگی که در حال پخش است میکند و ان را با تمام اهنگ های موجود مطابقت میدهد و مقایسه میکند و در عرض چند ثانیه اطلاعات کامل اهنگی که پخش میشود را پیدا میکند و ان را برای شما به نمایش در می اورد.

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/475a2a3f-3393-40e3-b49d-2e81014c764c?imageType=ws_screenshot_large&rotation=0

shazam اطلاعاتی همچون خواننده، نام اهنگ، البوم اهنگ و… را در اختیار شما قرار میدهد که خیلی کاربردی هستند. این برنامه برای زمانی که شما اهنگی را گوشی میدهید و میخواهید بدانید که این اهنگ چیست و برای کیست و یا حتی به اطلاعات ان برای دانلود کردنش احتیاج دارید بسیار کاربردی است.

البته در ویندوزفون ۸٫۱ نیز همچنین ویژگی ای با کارایی کامل وجود دارد. کافیست دکمه جستجو را بزنید و سپس در صفحه جدید از نوار پایینی بر روی شکل نوت موسیقی که با عبارت اهنگ مشخص شده ضربه بزنید. بسرعت گوشی شروع به جستجوی اهنگی که در حال پخش است میکند و اطلاعات ان را در اختیار شما قرار میدهد.

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/34ad2caf-ac5a-49ea-8a59-e7bbc8027bee?imageType=ws_screenshot_large&rotation=0

این برنامه با کورتانا نیز همخوانی دارد و میتوانید فقط به کورتانا بگویید: ‘Shazam this’ و برنامه شروع به کار میکند. از قابلیت های دیگر برنامه نشان دادن اهنگ مورد نظرتان در یوتیوب و… نیز هست که ان را هر چه کاملتر میکند.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept