اپدیت برنامه ها: Skype Qik – Shazam – WhatsApp و ۶tag

اپدیت برنامه ها: Skype Qik - Shazam - WhatsApp و 6tag

برنامه های متعددی از ویندوز فون اپدیت های گوناگونی را دریافت میکنند و گاهی این اپدیت ها با هم منتشر میشوند. خب نمیتوان برای هر اپدیت مطلب جداگانه ای گذاشت و برخی اوقات اپدیت ها انقدر بزرگ نیستند ویا تغییرات چندانی ندارند که بخاطر اونها یک مطلب جداگنه قرار داده بشه، بخاطر همین تو این مطلب اپدیت برنامه های Skype Qik – Shazam – WhatsApp و ۶tag ویندوز فون و تغییراتشون رو یکجا با هم مطرح میکنیم.

مسنجر Skype Qik

این برنامه مسنجر ویدیویی مایکروسافت اپدیتی دریافت کرد که در ان اکنون میتوان افکت های گوناگون را بر روی ویدیو ها قرار داد. یکی از افکت های جالب این برنامه که اضافه شده افکت به سبک Minecraft است که صورت شما را به حالت این بازی در می اورد. اگر از این مسنجر استفاده دارید ان را اپدیت کنید و خودتان افکت های جالبش را ببینید.

برنامه Shazam 

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/0d7887e5-d6dd-4ade-9e40-8c238b347bbd?imageType=ws_screenshot_large&rotation=0

Shazam یکی از برنامه های محبوب و کاربردی است که بوسیله ان میتوانید اهنگ های مورد علاقه خود را پیدا کنید. این برنامه نیز به نسخه ۴٫۲ ارتقا پیدا کرد و علاوه بر حل شدن یکی از باگ های بزرگ برنامه چند ویژگی دیگر نیز به ان اضافه شد و یکی از مهمترین انها هماهنگ شدن این برنامه با Xbox Music است و بقیه ویژگی ها عبارتند از:

  • پیش نمایش Shazam های مورد علاقه شما در ایکس باکس موزیک
  • پیشنهاد دادن موسیقی بر اساس Shazam های شما
  • گزینه ایکس باکس در چارت Shazam اضافه شده و در پیدا کردن اهنگ به شما کمک میکند
  • دانلود برنامه Shazam ویندوز فون

مسنجر WhatsApp 

مسنجر واتساپ برنامه دیگری است که به نسخه ۲٫۱۱٫۶۸۸ اپدیت شد ولی لیستی از تغییرات ان وجود ندارد. این اپدیت کوچک بوده و ویژگی بزرگی را اضافه نکرده و میتوان گفت بهبود برنامه و رفع باگ را بهمراه داشته است.

برنامه اینستاگرام ۶tag 

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/54a02b85-69b6-4cbc-a3f3-ad04c990c355?imageType=ws_screenshot_large&rotation=0

این برنامه عالی که در واقع همان اینستاگرام است به نسخه ۴٫۱ ارتقا پیدا کرد. این برنامه با تغییراتی نسبتا خوب خود را برای فبلت ها و دستگاه های بزرگتر بهینه کرد. اکنون رزولوشن عکس ها بسیار بهتر شده است و رابط کاربری برای فبلت ها متناسب شده است.

نظرات بسته شده است.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept