معرفی مایکروسافت بند ۲ (Microsoft Band 2)

تکنولوژی خاص و هنرمندانه، همیشه در تجهیزات الکترونیکی وجود داشته و شکی در آن نیست، اما هنوز جنگ بر سر تعریف وسایل پوشیدنی، به عنوان جزء واقعی و معنادار، با اهدافی خاص و طرح توسعه مخصوص به خود است. امروزه، دستبند جدید مایکروسافت ۲ با سعی و تلاشی متفاوت در مرحله معرفی و عرضه قرار دارد، این دستبند از نوع قبلی خود باریک‌تر بوده و اندازه¬ی پهنای آن مابین ساعت¬های هوشمند و ردیاب¬ها و دنبال کننده هایتناسب اندام است.

معرفی مایکروسافت بند 2

دستبند مایکروسافت برای مصارف تناسب اندام استفاده می شود، اما امروزه ویژگی های عمومی و مفیدتری به آن اضافه شده است. از ویژگی‌های دستبند ۲، صفحه نمایشی ظریف و انحنادار است که هدف از این نوع طراحی، هم سطحی آن با مچ دست شماست. این محصول برای مراقبت از صفحه نمایش، از سیستم گوریلا گلس ۴ بهره برده است  و دارای قدرت تاچ و لمس بهتری است.مایکروسافت بند 2 (Microsoft Band 2) معرفی شد

دستبند ۲، نه تنها به هوشمندی دستبندهای قبلی بوده، بلکه، از نظر کارایی حسگرها دارای گزینه ها و موارد بیشتری است. ویژگی بارز تنظیم شده روی این دستبند، سنجش گرما و کالری، بررسی مدت زمان خواب، تمرین های آمادگی جسمانی هدایت شونده، جی پی اس توکار و توانایی اخطار و آگاه‌سازی هوشمندانه و دائمی است.
شرکت مایکروسافت، در این دستبند، نهایت استفاده را از سخت افزارها و حسگرها کرده است، که نمونه ی آن، سنجش میزان پیشرفت و ترقی در ورزش گلف، یا تخمین بیشینه میزان اکسیژن مصرفی توسط ورزشکار در لحظات اولیه، هستند.

مشخصات دستبند مایکروسافت 2

دستبند مایکروسافت ۲ همانند نمونه های قبلی خود، بسیار پیشرفته است، و برای مصرف عمومی از لحاظ زیبایی، بسیار شیک‌تر و بهتر است. با مرور کلی، قضاوت نهایی را راجع به این دستبند انجام خواهیم داد، اما دستبند مایکروسافت، مژده می دهد که هنگام عرضه، یکی از قدرتمندترین ردیاب ها و تراکرها در زمینه ی تناسب اندام در بازار باشد.
برای دسترسی و لذت بردن از این دستبند نیاز نیست زمان زیادی را صبر کنید، پیش فروش از امروز شروع شده و قیمت آن ۲۴۹ دلار است و در ۳۰ اکتبر در دسترس شما قرار خواهد گرفت.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept