ویدیو اجرا ۱۰ بازی برتر روی لومیا ۶۴۰ ، سرعت عالی روی صفحه ۵ اینچی

ویدیو اجرا 10 بازی برتر روی لومیا 640 ، سرعت عالی روی صفحه 5 اینچی

در مطالب قبلی ویدیو های اجرای بازی را بر روی گوشی های ارزان قیمت و پایین رده مایکروسافت همچون لومیا ۵۳۵ و لومیا ۴۳۵ قرار دادیم که در انها کاملا مشخص بود بازی ها چقدر روان اجرا میشدند، حتی بازی های با حجم بسیار بالا و گرافیک فوق العاده شان براحتی اجرا میشدند. اما اینجا میخواهیم ببینیم اجرا بازی بر روی لومیا ۶۴۰ چگونه است؟

در ویدیو اجرا ۱۰ بازی برتر ویندوز فون را بر روی لومیا ۶۴۰ را نشان میدهد که این گوشی به خوبی از این کار بر می اید و نتیجه خیلی خوبی میدهد. روی صفحه نمایشی ۵ اینچی میتوانید یک تجربه بازی عالی را داشته باشید بدون اینکه افت سرعت و یا لگ زدن را حتی حس کنید.

دانلود ویدیو

این گوشی به همین جا ختم نمیشود و شما در در هیچ جنبه ای از بازی شما را تنها نمیگذارد. اگر حجم ۸ گیگابایت ان برای شما کم است میتوانید از کارت حافظه تا ۱۲۸ گیگابایت استفاده کنید. رزولوشن صفحه ان ۱۲۸۰x 720 است که واقعا بالا و عالی است. رم ۱ گیگابایتی ان نیز محدودیتی برای دانلود بازی ها برای شما نمیگذارد. اما مهم ترین مسئله باتری است، باتری این گوشی ۲۵۰۰ میلی امپر است که براحتی جوابگوی شما خواهد بود.

تمام بازی های اجرا شده در ویدیو بالا بر روی لومیا ۶۴۰ در سایت معرفی شده اند و اگر انها را میخواهید کافیست نام انها که در ابتدای بازی در پایین و سمت چپ صفحه نوشته میشود را در کادر جستجو سایت در قسمت سمت راست بنویسید و به مطلب معرفی و دانلود ان بازی بروید.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept