کدام لومیا ها از گلنس Glance پشتیبانی میکنند ؟

گالری عکس هایی از نوکیا لومیا 830 - گوشی قیمت متوسط با بهترین امکانات

خب همه ما با گلنس اشنا هستیم و از قابلیت جالب ان نیز هر روزه بهره های خوبی میبریم. اما اگر ان را نمیشناسید باید گفت که گلنس Glance همان صفحه سیاهی است که اطلاعاتی بصورت نوشته های ساده و سفید رنگ بر روی ان قرار میگیرند(عکس بالا).

با استفاده از گلنس بدون اینکه صفحه قفل را باز کنید و حتی بدون اینکه وارد صفحه قفل شوید میتوانید اطلاعات مفیدی را بدست اورید که از جمله میتوان به: تاریخ، ساعت، نوتیفیکیشن ها و متن دلخواه و… اشاره کرد. با ورود ویندوز ۱۰ نیز مایکروسافت در حال کاملتر کردن این قضیه است.

حال سوالی که مطرح میشود اینست که همه گوشی های ویندوز فون این قابلیت را دارند؟ باید گفت که مایکروسافت و قبلا نوکیا برای اینکه قیمت برخی گوشی ها هر چه پایین تر بیایند برای برخی این ویژگی را قرار نداده است و البته سخت افزار و نداشتن برخی سنسور ها در بعضی گوشی ها چنین اجازه ای را نمیدهد. پس،

کدام لومیا ها از گلنس Glance پشتیبانی میکنند ؟

  • لومیا ۵۳۲
  • لومیا ۶۲۰
  • لومیا ۶۴۰
  • لومیا ۶۴۰ XL
  • لومیا ۸۲۰
  • لومیا ۸۳۰
  • لومیا ۹۲۰
  • لومیا ۹۲۵
  • لومیا ۱۰۲۰
  • لومیا ۱۳۲۰
  • لومیا ۱۵۲۰

خب لیستی ازاین گوشی ها را دیدید. شاید بگویید همه گوشی ها دارند!!! اما اگر کمی دقت کنیم جالب است که لومیا ۷۳۰ این گزینه را دارا نیست. پس اگر این ویژگی برایتان مهم است بار دیگر لیست را نگاهی بیاندازید تا مطمئن شوید گوشی شما در لیست وجود دارد.

7 نظرات
  1. محمدامین کاربر می گوید

    سلام
    باز هم ممنون به خاطر خبرهای بروز و مطالب مفیدتون.
    ممکنه با یک آپدیت فریموری این قابلیت به ۷۳۰ یا گوشی های دیگه اضافه بشه؟؟

    1. علی اکبری کاربر می گوید

      سلام
      خیر

  2. ج کاربر می گوید

    یعنی لومیا ۹۳۰ نداره ؟
    این یک فاجعه است برای ماکروسافت

  3. امیر محمد کاربر می گوید

    سلام
    ۱_لومیا ۸۳۰ تو اون لیستی که شما گفتید نیست در صورتی که از گلنس پشتیبانی می کند.

    ۲_ با توجه به گفته شما گلنس مربوط به سنسور Proximity Sensor است ولی لومیا ۹۳۰ دارای این سنسور است پس چرا از گلنس پشتیبانی نمی کند؟

    کسانی که لومیا ۹۳۰ دارند واقعا از گلنس پشتیبانی نمیکنه؟

    1. علی اکبری کاربر می گوید

      سلام
      جالبه تو لیستش نبود! اشتباه از منبع بود
      درست شد خیلی ممنون
      قسمتی از گلنس از Proximity Sensor استفاده میکنه یعنی برای حضور گلنس حتما این سنسور باشه, ولی بودن سنسور لزوم بودن گلنس نیست

  4. امیر محمد کاربر می گوید

    سلام
    گلنس به دو چیز نیاز داره
    ۱_ وجود سنسور مجاورت یا Proximity Sensor
    ۲_ حافظه صفحه نمایش یا Display Memory
    بعضی از صفحه نمایش ها این ویژگی رو ندارند.به خاطر اینه که لومیا ۹۳۰ و لومیا ۷۳۰ این ویژگی رو ندارند،نوع صفحه نمایششون هست امولد از پیکسل‌های الماسی یا فناوری PenTile که این چینش در گوشی های سامسونگ مثل نوت ۴ و اس ۴ هم استفاده شده و دلیل فاصله گرفتن نوکیا از آبشن خاص خودش اینه که این صفحه نمایش انرژی کمتری مصرف میکنه و دقت رنگ بالا تری هم دارد و هنوز به این تکنولوژی نرسیدن که برای امولد حافظه نمایش بزارند مخصوصا سامسونگ که حرف اولو تو این نوع صفحه نمایشا می زنند.

  5. arian کاربر می گوید

    ۷۲۰ هم داره

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept