چگونه نقطه قرمز در صفحه کلید ویندوز ۱۰ موبایل را به راست ببریم ؟

نگاهی نزدیک به کیبرد در ویندوز 10 برای گوشی

در کیبرد ویندوز ۱۰ موبایل یک نقطه قرمز رنگ caret stick وجود دارد که به شما اجازه میدهد تا نشانگر نوشتاری را به هر قسمتی خواستید ببرید و نوشتن را از آن قسمت ادامه دهید.(البته زمانیکه تم گوشی شما سفید باشد این نقطه ابی رنگ خواهد بود)

گاهی ما کلمه را جا می اندازیم و یا حرفی را اشتباه مینویسیم و میخواهیم آن را درست کنیم، برای اینکار لازم است نشانگر نوشتاری را به آنجایی که میخواهیم ببریم و سپس ویرایش را انجام دهیم، فقط کافیست انگشت خود را بر روی نقطه قرمز بگذاریم و به قسمتی که میخواهیم بکشیم و سپس از انجا ویرایش متن خود را انجام دهیم. این نقطه قرمز بصورت پیشفرض در میان کیبرد و پایین و سمت چپ هستند و حال اگر بخواهیم آن را در سمت راست بگذاریم چه؟کیبرد ویندوز 10 برای گوشی ها نقطه ویرایش کننده خواهد داشت

آموزش انتقال نقطه قرمز caret stick کیبرد ویندوز ۱۰ موبایل به سمت راست

  • به مسیر “Settings > Time & language > Keyboard تنظیمات > زمان و زبان > صفحه کلید” بروید
  • گزینه ” تنظیمات بیشتر صفحه کلید More keyboard settings”
  • حال گزینه Cursor controller را انتخاب کنید و گزینه چپ را به راست تغییر دهید و اگر میخواهید هم میتوانید کلا این گزینه را خاموش کنید.

چگونه نقطه قرمز در صفحه کلید ویندوز 10 موبایل را به راست ببریم ؟

خب اغلب افراد دست راست هستند و ترجیح میدهند این گزینه در سمت راست باشد. برخی نیز شاید با اینکه دست راست هستند چپ بودن این گزینه را ترجیح بدهند و برخی نیز چپ دست و میخواهند این گزینه دست چپ باشد. شما با توجه به راحت بودن خودتان براحتی میتوانید جای این قابلیت در کیبرد را تغییر دهید.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept