علامت کره زمین در گوشی ویندوزفون به چه معناست؟

 Globe_Icon_App علامت کره زمین در ویندوزفون

سوالات متفاوت و زیادی در مورد ویندوزفون وجود دارد که پاسخ هایی به آنها داده میشود. جواب برخی سوال ها بسیار ساده است اما برخی سوال ها باعث میشوند شما سرخود را بخارانید و با تعجب به سوال فکر کنید و برای خودتان هم سوال شود.
بطور مثال شما وقتی در گوشی ویندوزفون خود صفحه را به سمت چپ یا راست میکشید تا به فهرست برنامه ها بروید، وقتی وارد فهرست میشوید و بر روی یک حرف ضربه میزنید و لیست حروف باز میشود تا راحتتر به سمت برنامه مورد نظر خود بروید، در انتهای حروف با علامت مشابه شکل کره زمین مواجه میشوید و سوالی برایتان پیش می آید:

سوال: این علامت کره زمین در انتهای حروف به چه معناست؟
جواب ممکن است برای برخی بسیار ساده باشد ولی ممکن است برای خیلی ها برای همیشه سوال بماند تا زمانیکه در این سیستم عامل هستند.

Globe_Non_Roman_Windows_Phoneعلامت کره زمین برای حروف غیرلاتین در ویندوزفون

جواب: برای برنامه هایی با حروف غیر از حروف غیرلاتین

بطور مثال ممکن است شما یک برنامه با زبانی غیر از زبان لاتین (و در کشور ما حتی غیر از فارسی) بطور مثال یک برنامه چینی را نصب کرده باشید، آن برنامه کجا میرود؟ به انتهای برنامه ها و با استفاده از این آیکن میتوانید به آن دسترسی داشته باشید.
ممکن است شما هیچوقت از آن آیکن استفاده نکنید، اما حداقل هم اکنون دلیل وجود آن را میدانید.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept