بهترین بازی های سبک Endless Runner برای ویندوز فون

بازی های برتر سبک Endless Runner برای ویندوز فون

اگر از علاقه مندان بازی های سبک دوندگی Endless Runner هستید و میخواهید در دنیایی بدوید یا رانندگی کنید یا هر نوع دیگر ما در این مطلب بهترین بازی های سبک Endless Runner برای ویندوز فون را معرفی میکنیم تا از هر کدام لذت میبرید همان را دانلود کنید.

بازی Asphalt Overdrive ویندوز فون

Asphalt Overdrive برای ویندوز فون با پشتیبانی Xbox Live و ماشین های جدید و بیشتر اپدیت شد

این بازی بصورت رایگان است و البته که حجم بسیار کمتری از دیگر بازی های asphalt دارد و حجم ان ۹۷ مگابایت است، البته این بازی برای اجرا و شروع نیاز به دانلود کردن دیتا دارد و فقط با دانلود ۹۷ مگابایت دانلود بازی کامل نمیشود. بازی دارای ۴ حالت شرایط روز و ۲ حالت در شرایط شب دارد. گرافیک و موسیقی و صداگذاری بازی هم سبک ۸۰’s است. ماموریت های بازی و البته ماموریت های کوچکتری در بازی وجود دارند که در انواع مختلفی هستند.(دانلود بازی)

بازی Despicable Me: Minion Rush ویندوز فون

Despicable Me: Minion Rush

مینیون راش Despicable Me: Minion Rush یک بازی جالب و سرگرم کننده است که از رم های ۵۱۲ مگابایت نیز پشتیبانی میکند. در این بازی شما باید در مسیرهای مختلفی همچون خیابان ها و یا ازمایشگاه دکتر نفاریو بدوید و از موانع عبور کنید. با زدن مینیون های دیگر امتیاز خود را بیشتر کنید و با جمع اوری

موزها میتوانید برخی ویژگی های جالبی که در فروشگاه بازی به فروش میرسند را خریداری کنید.(دانلود بازی)

بازی Temple Run 2 ویندوز فون

Temple Run 2

این بازی نیز به همان سبک است. مردی برای اکتشاق وارد غار شده و ناگهان میمون عظیم الجثه ای بدنبال ان میدود. باید بدوید و بدوید. از رودخانه عبور کرده، طناب را گرفته و از قسمتی که روی هواست عبور کنید و حتی بر روی گاری از داخل معدن عبور کنید. بازی در همان سبک ولی با گرافیکی زیباتر و متفاوتتر است. یکی از برتری های این بازی نسبت به دیگر بازی های این مطلب را شاید بتوان پشتیبانی از ایکس باکس خواند. (دانلود بازی)

بازی Sonic Dash ویندوز فون

بازی Sonic Dash برای ویندوز فون مسابقه ای با سونیک

نظر میرسه که شرکت SEGA اکنون بازی Sonic Dash برای ویندوز فون را منتشر کرد و راهش را به ویندوز فون باز کرد. اکنون این بازی که سبک دوندگی بی نهایت دارد را میتوانید از استور دانلود کنید و از ان لذت ببرید. در این بازی مسابقه ای Endless Runner شما باید در محیط های زیبا بدوید و از موانع عبور کنید و با غول های بازی نیز مبارزه کنید و انها را شکست دهید.(دانلود بازی)

بازی Zombie Tsunami ویندوز فون

دانلود بازی دوندگی Zombie Tsunami ویندوزفون

در بازی Zombie Tsunami شما در نقش یک زامبی هستید که به شهر حمله میکند و هر کسی سر راهش باشد را تبدیل به یک زامبی میکند، شما بتدریج با زامبی کردن هر کسی که در برابر شما قرار دارد مثل یک سونامی زیاد میشوید اما باید دقت داشته باشید چون موانعی نیز بر سر راه شما وجود دارند. این بازی یک بازی سبک دوندگی و بی انتهاست که از یک زامبی که شما هستید شروع میشود و تعدادتان با زامبی کردن بقیه بیشتر میشود برای زامبی کردن افرادی که در وسائل نقلیه خود قرار دارند به تعداد بیشتر از یک زامبی احتیاج دارید تا بتوانید آن وسیله را نابود کنید بطور مثال برای نابود کردن ماشین به چهار نفر احتیاج دارید. در راه موانعی وجود دارند همچون ماشین های در حال حرکت، یا چاله ها یا بمب هایی که باید از روی آنها بپرید البته گاهی به شما نیز کمک هایی میشود که بطور مثال همه زامبی ها را تبدیل به افراد قدرتمندی میکند که دیگر هیچ چیز به آنها صدمه نمیزند و… که محدود هستند و برای مدت محدودی فعال میشوند.(دانلود بازی)

بازی Spider-Man Unlimited ویندوز فون

Spider-Man Unlimited

بدنبال هیجانات مرد عنکبوتی هستید؟ دیگر صبر لازم نیست. بازی Spider-Man Unlimited ویندوزفون منتشر شد. یک بازی سبک دوندگی بی نهایت endless runner که همراه با کمی مبارزه نیز هست. این اولین سری بازی مرد عنکبوتی است که گیم لافت ان را به صورت رایگان برای دانلود قرار داده است.(دانلود بازی)

بازی Subway Surfers ویندوز فون

بازی Subway Surfers ویندوز فون به شهر Venice ایتالیا رفت

بازی محبوب و پرطرفدار سبک endless runner به نام Subway Surfers اکنون راه خود را در تور جهانی اش ادامه داده و به شهر Venice ایتالیا رفت و اکنون در شهر رمانتیک ایتالیایی به بازی سابوی سرفر بپردازید.(دانلود بازی)

بازی Angry Gran Run ویندوز فون

Angry Gran Run

بازی دیگری در این سبک که شاید برتری خاصی نسبت به بقیه نداشته باشد، اما این هم طرفداران خود را داشته و شخصیت اصلی بازی پیرزنی در حال فرار است و البته که شخصیت جوانتر هم در ان وجود دارد!(دانلود بازی)

بازی Pocket Avenger ویندوز فون

Pocket Avenger

بازی زیبا و اکشنی که علیه زامبی ها باید مبارزه کنید و تا جایی که میتوانید انها را بکشید و به جلو بروید.(دانلود بازی)

شما کدام یک از این بازی ها را میپسندید؟میتوانید هر کدام را امتحان کنید تا ببینید از کدام بیشتر خوشتان می آید.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept