بازی تیراندازی Halo: Spartan Strike برای ویندوز فون + ویدیو معرفی

بازی تیراندازی Halo: Spartan Strike برای ویندوز فون + ویدیو معرفی

بازی فوق العاده Halo: Spartan Strike برای ویندوز فون منتشر شد یک بازی سبک تیراندازی با گرافیک بسیار عالی،که باید علیه دشمنان بجنگید و انها را شکست دهید.

در این بازی شما در یک جنگ بین زمین و بیگانگان قرار میگیرید و باید علیه انها در ۳۰ مرحله دفاع کنید و زمین را نجات دهید. این بازی بدنبال بازی دیگری به نام Halo: Spartan Asslt. که هر دو بازی هایی بر اساس فیلم های منتشر شده در همین زمینه، هستند. ویدیو انجام بازی را در زیر میتوانید ببینید:

دانلود ویدیو

 بازی تیراندازی Halo: Spartan Strike برای ویندوز فون قابل اجرا بر روی دستگاه های ۵۱۲ مگابایت با قیمت ۵٫۹۹ دلار در استور موجود است. بازی Universal است و یعنی اگر شما ان را بر روی ویندوز یا ویندوز فون خریداری کنید دیگر نیازی نیست بر روی دیگر دستگاه ها ان را خرید کنید و بر روی دیگر پلتفرم های ویندوز میتوانید رایگان ان را دانلود کنید. متاسفانه بازی گزینه ازمایشی ندارد که قبل از خرید بازی را امتحان کنید.

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/8e720a5f-54d8-4c80-b1d5-d44aa884e3d3?imageType=ws_screenshot_large&rotation=90

گرافیک بازی واقعا زیبا و فوق العاده است و حجم بازی ۸۶۴ مگابایت است. بازی را رسما مایکروسافت منتشر کرده و از عنوان Xbox نیز پشتیبانی میکند یعنی اچیومنت های ایکس باکس را نیز خواهید داشت و میتوانید انها را نیز کسب کنید.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept