اصطلاح SensorCore استفاده از سنسور گوشی توسط نرم افزار ها

اصطلاح SensorCore استفاده از سنسور گوشی توسط نرم افزار ها

چندی بود سری به بخش اصطلاحات لومیا نزده بودیم. قسمتی که در ان به توضیح برخی اصطلاحات گوشی ها میپردازیم. شاید این اصطلاحات عمومی باشند و بر روی اغلب گوشی ها باشند و برخی نیز نداشته باشند. ولی بحث ما اینجا گوشی های لومیا و البته گوشی های لومیا یی است که این قابلیت ها را دارند و میخواهیم بدانیم اینها به چه معناست.

SensorCore اصطلاح بعدی است که بمعنای استفاده از سنسور گوشی توسط نرم افزار ها است. بصورت کلی این قابلیت از دو بخش تشکیل شده است: بخشی نرم افزاری و بخشی سخت افزاری که هر دو با همدیگر کار میکنند.

SensorCore قابلیتی است که به نرم افزار ها اجازه میدهد تا از سنسور های گوشی استفاده کنند (در اینجا گوشی های لومیا) و البته بدون اینکه باتری زیادی مصرف کنند. در این میان میتوان به برنامه هایی اشاره کرد که قدم شمار هستند و در واقع دوندگی و یا میزان پیاده روی شما را محاسبه میکنند و جزو برنامه های سلامتی و بهداشتی محسوب میشوند یا اگر بخواهیم خیلی ساده توضیح دهیم با این قابلیت وقتی شما در حال راه رفتن هستید وگوشی در جیب تان است، وقتی قدم بر میدارید گوشی متوجه میشود. برای اینکه خیلی بیشتر با این قضیه اشنا شوید میتوانید ویدیو زیر را نیز مشاهده کنید:

دانلود ویدیو

شاید برایتان جالب باشد که بدانید این قابلیت روی همه گوشی های لومیا وجود ندارد و میتوانید ان را روی گوشی های لومیا ۶۳۰ و لومیا ۶۳۵ – لومیا ۷۳۰ – لومیا ۷۳۵ – لومیا ۸۳۰ – لومیا ۹۳۰ و لومیا ۱۵۲۰ مشاهده کنید.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept