همگام کردن تنظیمات شخصی بر روی گوشی های لومیا

 

همگام کردن تنظیمات شخصی بر روی گوشی های لومیا

ایا شما یک گوشی جدید ویندوز فون خریده اید و این مشغله را دارید که چگونه همگام کردن تنظیمات شخصی بر روی گوشی های لومیا جدیدتان نیز پیاده کنید؟ مایکروسافت راه ساده ای برای اینکار قرار داده تا بدون هیچ فعالیت خاصی بتوانیم تنظیمات را بر روی دستگاه های مختلف لومیا همگام Sync کنیم.

مثلا شما گوشی لومیا ۶۴۰ خریده اید و یا اینکه یک گوشی ارزان قیمت را بعنوان گوشی دوم گرفته اید. همانطور که میدانیم تنظیمات ویندوز فون قسمت نسبتا طولانی است که قرار دادن تنظیمات شخصی مان در داخل انها کمی طول میکشد و شاید جایی نیز خالی بماند. اما اینجا یک راه حل خیلی ساده داریم تا تمام تنظیمات انجام شده توسط شما بر روی دستگاه دیگر ویندوز فون قرار بگیرد.

خب بیایید با گزینه “همگام سازی تنظیمات sync my settings” در قسمت تنظیمات گوشی خود اشنا شویم و از ان تشکر کنیم. چون فقط کافیست به داخل ان برویم و گزینه های موجود را بر اساس نیازمان که کدام را میخواهیم به گوشی جدید منتقل کنیم، انتخاب و روشن کنیم.

همگام کردن تنظیمات شخصی بر روی گوشی های لومیا

 

با اینکار دیگر لازم نیست رمزهایتان را در گوشی جدید دوباره وارد کنید، صفحات دلخواه اینترنتتان به گوشی جدید می ایند و همچنین تنظیماتی که در برنامه و بازی ها نیز انجام داده اید به گوشی جدید می آیند. از این هم جالبتر اینکه حتی تم یکسانی نیز خواهید داشت و حتی گزینه Theme نیز Sync میشود. دقت داشته باشید که این حرکت با بکاپ گرفتن یا همان تهیه نسخه پشتیبان از گوشی متفاوت است و دو گزینه جدگانه هستند.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept