دانلود بازی پازلی و عکس العملی ویندوزفون به نام Oponki

دانلود بازی عکس العملی ویندوزفون

Oponki یک بازی ساده ویندوزفون است که تنها زمانیکه اتفاقی که از شما میخواهد رخ داد باید به سمت راست یا چپ صفحه ضربه بزنید  که این اتفاق در هر مرحله تا مرحله بعدی متفاوت و پازلی و زیباست که سرعت عمل و مهارت شما را به چالش میکشد.

هر مرحله زیاد طول نمیکشد و سریع تمام میشود درست زمانیکه شما باید به راست ضربه بزنید و اشتباها به سمت چپ ضربه میزنید، و یا زمانیکه مشاهده میکنید زمان مرحله در حال اتمام است و شما هنوز تصمیم نگرفتید به راست یا چپ ضربه بزنید، اگر فکر میکنید سرعت عمل و عکس العمل شما سریع است توصیه میکنیم این بازی را نیز امتحان کنید.

سبک بازی خیلی ساده است در هر مرحله از شما میخواهد که بر حسب رنگ پس زمینه برنامه یا رنگ متن (که در متن بستگی به محل آن نیز دارد) به سمت راست یا چپ صفحه ضربه بزنید.
بطور مثال از شما میخواهد که اگر رنگ پس زمینه قرمز یا سبز تیره شد به سمت راست ضربه بزنید، در هر شرایط دیگری از رنگ ها شما باید به سمت چپ ضربه بزنید و مرحله را طی کنید. البته تصور نکنید که تمام روز را برای تصمیم گیری فرصت دارید یک زمان سنج مدت کوتاهی را برای تصمیم گیری به شما وقت میدهد که بازی را سختتر میکند. هر مرحله نسبت به مرحله قبل مسابقه ای تر و جذابتر میشود.

مشخصات بازی:
حجم دانلود: کمتر از ۱ مگابایت
قابل اجرا بر روی سیستم عامل: ویندوزفون ۷٫۵ و ۸ و ۸٫۱
لینک دانلود:

برای دانلود روی عکس زیر کلیک کنید:

لینک دانلود ویندوزفون
یا از کد QR آن استفاده کنید:

 

تصاویری از محیط بازی:

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/6bdd98a6-bd2a-43b2-b483-77aba8518e40?imageType=ws_screenshot_large&rotation=0http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/34915a82-f3ca-42ac-ae42-bf52a7e7df19?imageType=ws_screenshot_large&rotation=0

 

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept