دانلود بازی نینجا دونده Ninja Runner ویندوزفون

بازی نینجا دونده ninja runner ویندوزفون

بازی Ninja Runner یک بازی سبک دوندگی نینجا ویندوزفون از سبک بازی های نینجایی است که در آن شما باید بدوید و دشمن را نابود کنید و مردم ژاپن قدیم را نجات دهید. شما باید علیه یک گروه قاتل که قصد دارند تاریکی و ترس را بر مردم حکمفرما کنند بجنگید و آنها را نابود کنید.

بازی از ابتدای یک روستا شروع میشود و شما شروع بدویدن میکنید، باید بپرید و سکه ها را جمع کنید و دشمنان مختلف خود را نابود کنید و به انتهای بازی برسید تا سکه هارا به دست مردم گرسنه برسانید.

در این بازی میتوانید بپرید و از دست دشمنان فرار کنید یا با شمشیر خود آنها را نابود کنید و یا توانایی های خود را بیشتر کنید و قوی تر شوید. ۴ نوع مختلف دشمن وجود دارد که یا باشمشیر و یا با پریدن بر روی آنها باید نابودشان کنید، خودتان باید راه نابودکردنشان را بفهمید و اگر تعدادی از آنها را پشت سر هم نابود کنید Combo میگیرید.

مشخصات بازی:
حجم دانلود: ۱۵ مگابایت
قابل اجرا بر روی سیستم عامل: ویندوزفون ۸ و ۸٫۱
لینک دانلود:

برای دانلود روی عکس زیر کلیک کنید:

لینک دانلود ویندوزفون
یا از کد QR آن استفاده کنید:

تصاویری از محیط بازی:

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/44089f18-fc1d-4cee-b42a-37bbbad43b42?imageType=ws_screenshot_large&rotation=90http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/c7fb9580-0c3b-4e95-91c4-4c0aa96f7b84?imageType=ws_screenshot_large&rotation=90

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept