مقایسه اجرا بازی بر روی لومیا ۵۳۵ با لومیا ۴۳۵

مقایسه اجرا بازی بر روی لومیا 535 با لومیا 435

مایکروسافت لومیا ۵۳۵ و لومیا ۴۳۵ دو گوشی ارزان قیمت مایکروسافت لومیا محسوب میشوند که تفاوتشان را میتوان در اندازه صفحه نمایش خیلی بارز دید. هر دو از مشخصات خیلی خوبی برخوردار هستند که هنگام خرید شما را پشیمان نمیکنند. سخت افزار گوشی هم انقدر خوب هست که در بازی کردن Gaming شما را جا نگذارد.

اگر بازی کردن برای شما مهم است و نمیتوانید بین این دو گوشی یعنی لومیا ۵۳۵ و لومیا ۴۳۵ انتخاب کنید، نترسید چون در این مطلب انتخاب برای شما کمی اسانتر میشود. در مطلبی مقایسه بین لومیا ۴۳۵ و لومیا ۵۳۵ را قرار دادیم و تفاوت ان دو را بررسی کردیم.

اینجا مسئله ای هست که کاربران توجه خاصی نسبت به ان دارند و از مشخصات جداست و ان بازی کردن بر روی این گوشی هاست که چگونه اجرا میشوند؟ هر دو گوشی از رم ۱ گیگابایتی با اپدیت لومیا Denim بهره میبرند و در این زمینه میتوانند تجربه خوبی را به شما بدهند. خب بیایید مقایسه اجرا بازی بر روی لومیا ۵۳۵ با لومیا ۴۳۵ را با هم ببینیم:

دانلود ویدیو

خب البته که بین این دو گوشی تفاوتی هم وجود دارد. لومیا ۵۳۵ از صفحه نمایش بزرگتر با رزولوشن بیشتری برخوردار است و همچنین لومیا ۵۳۵ از پردازنده چهارهسته ای بهره مند است در حالیکه لومیا ۴۳۵ همان پردازنده را فقط با تفاوت دو هسته بودنش دارد. خب کدام لومیا شما در انتخاب بعدی خواهند بود؟

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept