دانلود بازی Defuser ویندوزفون – از انفجار بمب ها جلوگیری کنید

دانلود بازی Defuser ویندوزفون - از انفجار بمب ها جلوگیری کنید

اگر طرفدار بازی های پازلی هستید پس بازی Defuser را نیز امتحان کنید. هدف در این بازی اینست که از انفجار بمب ها جلوگیری کنید. پنج نوع دیفیوز برای بمب ها و ۴۰ مرحله مختلف در این بازی وجود دارد که ذهن شما را مشغول خود میکند. بازی ۱۰۰Doors نیز بازی معمایی است که امروز ان را معرفی کردیم.

چندمرحله ابتدایی بازی شما را با روش کلی بازی اشنا میسازند. بطور مثال در مرحله اولیه شما باید اولین نوع دیفیوز کننده بمب را به مدت دو ثانیه نگه دارید. این اولین نوع است که فقط یک دکمه است که باید ان را فشار دهید. نوع دیگری از دیفیوز ها یک کلید هستند که با بالا و پایین زده میشوند و نوع دیگری نیز وجود دارد که باید با چرخاندن ان عمل دیفیوز را انجام دهید.

دانلود بازی Defuser ویندوزفون - از انفجار بمب ها جلوگیری کنید

یک بمب زمانی خنثی میشود که چراغ کنار دکمه دیفیوز به حالت چشمک زن در بیاید. هر چه جلوتر بروید بازی سختتر میشود و تعداد بمب های یک مرحله زیادتر میشوند. بطور مثال ممکن است شما در یک مرحله دیفیوز یک بمب را میچرخانید در حالیکه باید دیفیوز دیگر را به سرعت بالا و پایین بزنید.

اگر دیفیوز را مدت زمان زیادی نگه دارید، بمب منفجر میشود، اگر سعی کنید دکمه را قبل از روشن شدن چراغ بزنید، بمب منفجر میشود. معتاد شدن به این بازی کمی راحت است چون بسرعت میتوانید ان را از اول شروع کنید.

دانلود بازی Defuser ویندوزفون - از انفجار بمب ها جلوگیری کنید

هنگامی که بازی تمام شد نتیجه شما با تعداد لامپ های روشن نمایش داده میشود. هر چه دقت و سرعت عمل شما بهتر باشد امتیاز بیشتری میگیرید. هر مرحله دارای سه چراغ است که میتوانید با کمی دقت هر سه را کسب کنید. این بازی برای رم های ۵۱۲ مگابایت نیز هست و از رم های پایین نیز پشتیبانی میکند.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept