Top Speed: Drag & Fast Racing بازی درگ ویندوز فون

بازی های درگ خیلی خوبی به ویندوز فون آمده اند و اینبار بازی Top Speed: Drag & Fast Racing ویندوز فون نیز در استور این لیست را کاملتر و بهتر میکند.

دراین بازی شما میتوانید ۶۹ ماشین گوناگون را امتحان و خریداری کنید و ۵ شهر مختلف که باید حرفه ای های آنجا را شکست دهید و در بازی های Drag بهترین باشید. قابلیت شخصی سازی ماشین، رنگ کردن و… نیز وجود دارد.

ماشین خود را بخرید و در گاراژ خودتان ان را نگه دارید کنید. طبق سلیقه خودتان آن را زیباسازی کنید و بهترین قطعات را روی آن قرار دهید و تا بالاترین قسمت ارتقا دهید. ۶۹ ماشین در ۵ منطقه مختلف در دسترس هستند و برای قابلیت خرید آنها ابتدا باید به سطح خاصی برسید و سپس آن برای شما باز شود.

۲۰ غول مختلف دنیای درگ کشیدن نیز در بازی وجود دارند که باید با آنها نیز مسابقه دهید. سبکک مسابقه Ranking Race به شما اجازه میدهد تا درگ کنید و با محاسبه زمان خود آن را با دیگران نیز مقایسه کنید. Most Wanted مسابقات روزانه است که به شما ماشین پلیس میدهد و علیه تحت تعقیب ترین افراد باید برخیزید. بازی برای گوشیهای با رم ۵۱۲ مگابایت نیز قابل اجراست و حجم ۱۳۷ مگابایت حجم دارد.

Comments (0)
Add Comment