گوشی پرچمدار لومیا با ویندوز ۱۰ موبایل نزدیک است

زمانی شک مسخره ای بر سر برخی خبر ها افتاده بود که مایکروسافت دیگر گوشی ویندوز فون نخواهد ساخت و آن را رها خواهد کرد. مایکروسافت خبرهای مختلفی در اینباره داد که میتوان به وضوح فهمید تولید لومیا ادامه خواهد داشت و ان را رها نمیکنند.

از خبری که ساتیا نادلا گفت گوشی های ویندوز فون را به سه دسته کلی تقسیم میکند تا محصول بهتری ارائه دهند و خبری دیگری که گفت اگر شرکا ویندوز فون نسازند، خودمان خواهیم ساخت تا اینجا که Terry Myerson سرپرست ویندوز و دستگاه های ویندوزی نقشه این شرکت برای ساخت گوشی ها را تایید کرد و البته کمی جزئی تر نیز خبری داد:

“هفته پیش ما نشان دادیم که تمرکز خود را بر روی خط تولید لومیا قرار داده ایم، اما اجازه دهید کمی روشن سازی کنم: بزودی شما یک دستگاه ویژه لومیا طراحی شده برای ویندوز ۱۰ خواهید دید.”

مایکروسافت و سرپرست های آن با این اخبار نشان میدهند که محکم پشت ویندوز موبایل و ویندوز فون ایستاده اند و در حال کار سخت بر روی آن هستند. در آینده ای نزدیک نیز گوشی پرچمدار لومیا با ویندوز ۱۰ موبایل خواهیم داشت. مایکروسافت کنفرانسی برای معرفی ویندوز ۱۰ دسکتاپ در تاریخ ۴ سپتامبر دارد بنظر شما آیا این گوشی را نیز در آنجا معرفی میکند؟

منبع: مایکروسافت

Comments (0)
Add Comment