هنگام آپگرید به نسخه ۱۰۱۴۹ ویندوز ۱۰ موبایل صبور باشید

مایکروسافت نسخه جدید ویندوز ۱۰ موبایل با عدد ۱۰۱۴۹ را منتشر کرد و کاربران اینسایدر بر روی Fast ring میتوانند آن را دریافت کنند. اما اگر شما تصمیم دارید که این نسخه را دانلود کنید باید قبل از آن کمی تمرین برای صبر و شکیبایی داشته باشید. همچون نسخه قبل وقتی به این نسخه جدید آپدیت کنید برای اولین بار صفحه قفل شما حدود ۱۰ دقیقه گیر خواهد کرد و در واقع انتقال دیتا شما در آن حالت صورت میگیرد.

از مایکروسافت:

“خیلی مهم است که این مطلب را بخوانید: بخش پس-آپدیت در این نسخه برداشته شده است که در نسخه های معمولی آن را داشتیم و کارهای نهایی آپدیت را برایتان انجام میداد. بهمین دلیل بعد از آپدیت شما با یک صفحه قفل بدون تاریخ و ساعت مواجه میشوید که به مدت ۱۰ دقیقه گیر خواهد کرد. لطفا صبور باشید و بگذارید کارهای آپدیت انجام شود. زمانی که تاریخ و ساعت نمایش داده شدند شما میتوانید قفل گوشیتان را باز کنید. اگر صبر نکنید و گوشی خود را خاموش و روشن کنید با پیغام خوبی مواجه نمیشود. پس فقط آرام باشید و برای اولین بار صبر کنید تا کارها انجام شوند.”

برای یاداوری میگویم که این فقط در بار اول است و برای این است که آخرین مراحل آپدیت و انتقال دیتا ها بصورت کامل انجام شود و در دفعه های بعد چنین حرکتی نخواهد بود. پس اصلا نگران نشوید و فقط کمی صبور باشید.

منبع: مایکروسافت

Comments (0)
Add Comment