هنگام آپگرید به نسخه ۱۰۱۴۹ ویندوز ۱۰ موبایل صبور باشید

ویدیو نسخه 10080 پیشنمایش ویندوز 10 برای گوشی بر روی لومیا 830

مایکروسافت نسخه جدید ویندوز ۱۰ موبایل با عدد ۱۰۱۴۹ را منتشر کرد و کاربران اینسایدر بر روی Fast ring میتوانند آن را دریافت کنند. اما اگر شما تصمیم دارید که این نسخه را دانلود کنید باید قبل از آن کمی تمرین برای صبر و شکیبایی داشته باشید. همچون نسخه قبل وقتی به این نسخه جدید آپدیت کنید برای اولین بار صفحه قفل شما حدود ۱۰ دقیقه گیر خواهد کرد و در واقع انتقال دیتا شما در آن حالت صورت میگیرد.

از مایکروسافت:

“خیلی مهم است که این مطلب را بخوانید: بخش پس-آپدیت در این نسخه برداشته شده است که در نسخه های معمولی آن را داشتیم و کارهای نهایی آپدیت را برایتان انجام میداد. بهمین دلیل بعد از آپدیت شما با یک صفحه قفل بدون تاریخ و ساعت مواجه میشوید که به مدت ۱۰ دقیقه گیر خواهد کرد. لطفا صبور باشید و بگذارید کارهای آپدیت انجام شود. زمانی که تاریخ و ساعت نمایش داده شدند شما میتوانید قفل گوشیتان را باز کنید. اگر صبر نکنید و گوشی خود را خاموش و روشن کنید با پیغام خوبی مواجه نمیشود. پس فقط آرام باشید و برای اولین بار صبر کنید تا کارها انجام شوند.”

برای یاداوری میگویم که این فقط در بار اول است و برای این است که آخرین مراحل آپدیت و انتقال دیتا ها بصورت کامل انجام شود و در دفعه های بعد چنین حرکتی نخواهد بود. پس اصلا نگران نشوید و فقط کمی صبور باشید.

منبع: مایکروسافت

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept