دانلود بازی پازلی و ماجرایی Secrets and Treasure ویندوزفون

مایکروسافت بازی Secrets and Treasure را برای ویندوزفون بعد از انتشار نسخه ویندوز منتشر کرد. البته اکنون این بازی فقط برای کانادا قابل دانلود است و بعد از مدتی برای همه کشورها ازاد میشود. پس برای نصب ان (البته فعلا فقط) کافیست کشور گوشی خود را بر روی کانادا بگذارید و بازی را دانلود کنید و سپس کشور گوشی را بحالت اولیه خود بازگردانید.

سبک این بازی پازلی است که در ان باید در معابد و شهرهای مختلف گمشده به اکتشافات مختلف بپردازید و معماهای انها را حل کنید.

بازیکن در این بازی باید تعدای از پازل ها را حل کند تا تجربه او بیشتر شده و به افراد کمک کننده ملحق شود. یک قسمت روزانه هم وجود دارد که بازی را تازه نگه دارد و هر روز پازل جدیدی به شما معرفی کند. در بازی قسمت های فروشی نیز وجود دارند که از ۱٫۹۹$ تا ۱۹٫۹۹$ هستند و البته که اصلا واجب نیست انها را خریداری کنید زمانیکه بازی به خودی خود رایگان است و جذاب هم هست.

همانطور که گفته شد با گذاشتن کشورتون به کانادا براحتی میتونید این بازی رو دانلود کنید و کشور گوشیتون رو به حالت اولیه برگردونید. البته بعد از مدتی این بازی برای تمام کشورها قابل دسترسی خواهد بود و اگر کمی صبر کنید دیگر نیازی به تغییر کشور هم نیست. این بازی با رم ۵۱۲ مگابایت نیز قابل اجرا است.

Comments (0)
Add Comment